המסת שומן בגלי רדיו

המסת שומן בגלי רדיו

מי שמתעניין בטיפול הצרת היקפים יגלה שישנם סוגים רבים ומגוונים של טיפולים וניתוחים אפשריים בתחום וביניהם, המסת שומן בגלי רדיו. ההחלטה על הטיפול המתאים והנכון ביותר אינה קלה ולכן, מומלץ לאסוף כמה שיותר מידע על כל שיטה קודם הבחירה בסוג הטיפול המדויק.

מהי המסת שומן בגלי רדיו?

ראשית, המסת שומן בגלי רדיו אינה מצריכה כל התערבות כירורגית או טיפול פולשני. בדומה לטיפולי הצרת היקפים מקבילים, גם השיטה הזו מתמקדת בטיפול באזורים ספציפיים בגוף. המסת השומן מתבצעת באמצעות טכנולוגיית RF, טכנולוגיה אשר פועלת על יד שימוש בגלי רדיו. באמצעות הטכנולוגיה הזו ניתן לעצב אזורים שונים בגוף באופן אחיד. מדובר בהליך פשוט וקל אך ארוך יחסית – תוצאות הטיפול ייראו רק לאחר 6-10 טיפולים.

מה כוללת תקופת ההחלמה מהטיפול?

ההליך עצמו אינו כואב אך המטופל צפוי לחוש אי נוחות מסוימת במהלכו. לאחר הטיפול ניתן לחזור מהר מאוד לשגרה ולכן, תהליך ההחלמה הוא קצר. בנוסף, טיפול המסת שומן בגלי רדיו לא מותיר סימנים לא רצויים על העור או שטפי דם, בניגוד לטיפולים אחרים.

לסיכום – האם הטיפול יעיל?

המסת שומן בגלי רדיו נחשב לטיפול אפקטיבי מאוד עבור אלו הסובלים ממצבורי שומן באזורים ממוקדים בגוף. חשוב לזכור שדרושה סבלנות עד להבחנה בתוצאות הממשיות. כדי לסייע ליעילות הטיפול, חשוב לוודא כי על המטפל בכם להיות רופא בעל הכשרה ספציפית בתחום.