אלישע אסתטיקס

אלישע אסתטיקס


אודות

למרכז הטיפולים 'אלישע אסתטיקס' 15 שנות מוניטין של טיפולים אסתטיים איכותיים ושל יחס מקצועי ואישי לכל מטופל, עד כדי בכך שכל טיפול הופך לחוויה. למרפאות אלישע סניפים בכל רחבי הארץ על מנת להיות נגישים לכולם, סניפים אלו כוללים צוות מומחים המעודכן בכל החידושים של עולם הרפואה האסתטית. צוות העובדים מלווה כל מטופל לאורך כל התהליך – משלב הייעוץ ועד לשלב התוצאה הסופית. בסניפים של רשת אלישע מכשור חדשני ומתקדם לטיפולי הצרת היקפיים, ומכשירי לייזר מהמובילים בארץ ובעולם. הטיפולים באלישע מיועדים לגברים ולנשים כאחד. ניתן לקבוע פגישת אבחון וייעוץ אישי חינם.

לאלישע אתר אינטרנט הכולל בתוכו פירוט של כל הטיפולים במרכז יחד עם הסברים על בעיות העור השונות ודרך הטיפול בהם. באתר יש גם סרטונים בנושא, בלוג פעיל, טיפים לשדרוג תוצאות הטיפולים ומאמרים מעניינים בתחום. בנוסף לאלישע דף פעיל בפייסבוק שם יש כבר מאות חברים ומטופלים מרוצים הממליצים בחום על טיפולים שונים ובמקביל מקבלים אינפורמציה עדכנית, הנחות, חידושים ומבצעים. מדי חודש מוצעות באלישע הנחות מיוחדות ומתנות ללקוחות קיימים וחדשים. לאורך כל השנה מרפאות אלישע מעניקות 15% הנחה לחיילים וחיילות על כל הטיפולים.

ניהול המרפאה

הניהול המנוסה והמקצועי של מרפאות הרשת, הוא בין הגורמים העיקריים להצלחת המרפאות, בנוסף לציוד הלייזר המתקדם העומד לרשות המרפאות של אלישע. הניהול כולל כמובן שמירה מוקפדת על הרמה הגבוהה של המרפאות במקביל להקפדה על מתן יחס אישי ומענה הולם לכל מטופל ומטופל.

המרפאות וצוות הרופאים

כאמור לאלישע  חמישה סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, כאשר לכל סניף מנהל אישי בעל ניסיון רב בתחום הניהול שתפקידו לדאוג שהמרפאה תעבוד על פי הערכים והשיטות של המרכז ובאמצעות כך הסטנדרטים הגבוהים ישמרו בצורה אחידה. כל סניף כולל בתוכו צוות של רופאים מומחים בתחום, קוסמטיקאיות פרא רפואיות ופלסטיקאים בעלי ניסיון וותק מהמובילים בארץ.

שירותי המרפאה

שירותי מרכז אלישע מגוונים ורבים ומתאימים לגברים ולנשים כאחד והם כוללים בין השאר גם: טיפול בפטרת ציפורניים, המסת שומן והצרת היקפים, איפור קבוע והדגשת תווי פנים, טיפולי פנים הכוללים טיפול בפיגמנטציה וטיפול באקנה, בוטוקס ומילוי קמטים, אנטי אייג'ינג, טיפולי קוסמטיקה פרא רפואית וטיפולי מזותרפיה, הסרת שיער בלייזר, הבהרת עור ועוד.

אתר הבית: http://www.elishamedical.co.il
כתובת: קריון, קריית ביאליק. עפולה – שפריצק 7. רמת גן-בני ברק – ז'בוטינסקי 98. תל אביב – ויצמן 14 (קומה 18) מרכז ויצמן מתחם איכילוב. חיפה – יאיר כץ 12.
טלפון: 9131*