ד"ר חיים קפלן

ד"ר חיים קפלן

ד"ר חיים קפלן נחשב לאחד מטובי המנתחים הפלסטיים בארץ, את ההתמחות שלו, עבר ד"ר קפלן במשך מספר שנים גם בניו-יורק וגם בירושלים - בבית החולים הדסה עין כרם. ד"ר קפלן מספר שכבר מילדותו הוא התעניין בתחום מדעי החיים וביולוגיה ועניין זה גרם לו להתחיל בלימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. כיום ד"ר חיים קפלן משמש בין השאר גם כמנתח פלסטי במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים "שיבא" בתל השומר. ההתמחות העיקרית שלו היא בניתוחים פלסטיים קוסמטיים ומשחזרים ביניהם: ניתוחי אף, ניתוחי עפעפיים, ניתוחים להצערת הפנים, ניתוחי חזה מורכבים, ניתוחי בטן ושאיבות שומן, ובנוסף ניתוח אוזניים.

אודות

בזכות ניסיונו הרב והמוניטין שהוא צבר במהלך השנים, ד"ר קפלן הוזמן להרצות ולבצע ניתוחי הדגמה ביפן ובברזיל. כמו כן, ד"ר חיים קפלן מוזמן להרצות בארץ ובכל רחבי העולם ומשתתף בתוכניות טלוויזיה רבות, בנושאים הקשורים לניתוחים פלסטיים מגוונים לצרכים אסתטיים ורפואיים, בראיונות אלו ד"ר קפלן משתף את הקהל בניסיונו העשיר ובניתוחיו הייחודיים.

לד"ר חיים קפלן ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בניתוחים פלסטיים, בניתוחיו וטיפוליו הוא מקפיד על הסטנדרטים הגבוהים ביותר והוא מתעדכן כל העת בחידושים הרבים בתחום. מטופליו נהנים מיחס אישי הכולל מעקב רפואי צמוד לאורך כל התהליך, החל משלב הייעוץ ועד ההחלמה המלאה מהניתוח.
ד"ר חיים קפלן מאמין בהעשרת הידע אצל המטופלים, בכדי שיהיו שותפים מלאים לדרך ולקבלת ההחלטות הקשורות לניתוח. ד"ר קפלן מתגאה באלפי מטופלים המרוצים מהיחס ומהתוצאה ובעובדה שהם לא רק ממליצים עליו בחום, אלא אף חוזרים לניתוחים נוספים. ד"ר קפלן מאמין בקשר ישיר ואישי עם כל מטופל ודואג להקשיב לצרכי כל אחד ואחד מהם.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • בוגר לימודי ביולוגיה
  • בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים
  • חבר בחברה האמריקאית והישראלית לכירורגיה קוסמטית וכירורגיה פלסטית
  • התמחות בכירורגיה פלסטית, במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים הדסה עין כרם
  • התמחות ב-New York University Medical Center

המרפאה והצוות רפואי

לד"ר חיים קפלן מרפאה בתל אביב הכוללת צוות מקצועי ונאמן העובד איתו באופן קבוע ביניהם מנהלת אדמיניסטרטיבית, אחות חדר ניתוח, מעסה לימפטית ומתאמת רפואית . הצוות המקצועי והמנוסה עומד לרשות המטופלים לאורך כל התהליך.

מן התקשורת

באתר הבית של ד"ר חיים קפלן ניתן להתרשם ממכתבי התודה הרבים של מטופליו ובמאמרים מן העיתונות והטלוויזיה כגון: הכתבה על הזדקנות הצוואר, כתבה על הצערת מראה כף היד, כתבה על שאיבת שומן בטכניקה חדשה, שחזור שד ועוד.

  • לפני מספר חודשים הופיע ד"ר קפלן בתוכניתה של נעמה קיסרי בנוגע לניתוח הגדלת חזה.
  • ד"ר חיים קפלן מנהל פורום מתיחת פנים וניתן לשאול אותו שאלות לגבי נושא זה.

כמו כן, ד"ר חיים קפלן כתב יחד עם טלי רוזין את הספר" המדריך הישראלי לניתוחים פלסטיים" המסייע לאלפי אנשים המתעניינות בניתוחים פלסטיים למיניהם.

אתר הבית: http://dr-haimkaplan.co.il/
כתובת: רחוב דובנוב 10, קומה ד', תל אביב
טלפון: 03-6919793