ד"ר עמירם בורנשטיין

ד"ר עמירם בורנשטיין

ד"ר עמירם בורנשטיין, צבר לו מוניטין רב בזכות ניתוחי החזה הרבים שאותם הוא מבצע בהצלחה רבה במרפאתו. ניתוחי החזה כוללים: הקטנת חזה, הגדלת חזה והרמת חזה. מספר ניתוחי החזה שמבצע ד"ר בורנשטיין, אשר סיים את לימודי ה- B.Med באוניברסיטת הדסה בירושלים, נחשב לגדול בארץ.

אודות

ד"ר בורנשטיין למד במסלול כפול המשלב רפואה ומחקר. את ההתמחות שלו עבר ד"ר בורנשטיין בבית חולים תל השומר, במחלקה לכירורגיה פלסטית. במהלך השנים ד"ר בורנשטיין עבר השתלמויות גם בצרפת, בארה"ב, ובפיטסבורג שם הוא התמחה בתחום הכוויות. את ההתמחות בכירורגיה אסטטית, ד"ר בורנשטיין עבר אצל יו"ר האגודה לכירורגיה אסתטית צרפת – ד"ר סידני אוחנה.

מלבד המומחיות שלו בניתוחי חזה, ד"ר עמירם בורנשטיין מבצע גם ניתוחי מתיחת בטן, ניתוחי שאיבת שומן וניתוחי עפעפיים. באתר הבית שלו, ניתן למצוא הסבר מפורט אודות כל ניתוח, השיטות שבהן הוא מבוצע, תהליך ההחלמה, סיבוכים ותוצאות לאחר הניתוח. באתר ניתן לצפות גם במגוון רחב של תמונות לפני ואחרי מכול הסוגים של הניתוחים האסתטיים כגון: ניתוחי אף, מתיחת בטן, הקטנת חזה, הגדלת חזה, הרמת חזה והרמת עפעפיים. כמו כן, תוכלו להתרשם ממגוון ההמלצות שנסרקו לתוך האתר בקטגוריה של מכתבי מטופלים.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • מומחה בכירורגיה פלסטית
  • סיים את לימודיו בהצטיינות יתרה
  • נכלל ברשימת הרקטור והדיקן

צוות רפואי

אחת המעלות של הצוות של ד"ר בורנשטיין, היא שהצוות עובד יחדיו מזה שנים רבות, דבר היוצר גיבוש בין חברי הצוות. גם במכתבי ההמלצה של מטופלים אשר עברו ניתוחים אצל ד"ר בורנשטיין ניתן לקרוא על שביעות הרצון של המטופלים מאנשי הצוות העובדים בחדר הניתוח. גבי מלכין, אשר בעבר היה ראש צוות חדר ניתוח, במחלקת אף אוזן גרון בבית החולים וולפסון, משמש היום כאחראי חדר ניתוח במרפאה של ד"ר בורנשטיין. ד"ר מיכאל רוזנצוויג, מומחה להרדמה, אשר עבר את ההתמחות שלו כמרדים בביה"ח מאיר, ואף עבד בעבר בבתי החולים תל השומר, בלינסון וגם במרפאת הרצליה מדיקל סנטר, מבצע את ההרדמה אצל ד"ר בורנשטיין החל שנת 1998 ואילך.

מן התקשורת

ד"ר בורנשטיין משתתף בתוכניות טלוויזיה רבות כגון: התוכנית הקומדיה דוקומנטרית של אביעד קיסוס "המסע לארץ הציצים", התוכנית אצבע על הדופק, ערוץ 2, ערוץ הבריאות.
כמו כן, ד"ר ברונשטיין הופיע במגזין מנטה, במגזין גלובס במוסף המותגים של שנת 2007, ובמוסף השנתי של העיתון מעריב "הכי טובים שיש" בין השנים 2003-2005.

אתר הבית: http://www.shadaim.co.il
כתובת: רחוב ריינס 18, בית הרופאים תל אביב
טלפון: 03-5223755