ד"ר רוני מוסקונה

ד"ר רוני מוסקונה


אודות

ד"ר רוני מוסקונה, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת ת"א, הינו אחד הרופאים המוכרים בארץ בתחום. בימים אלו עובד ד"ר רוני מוסקונה במרכז הרפואי רמב"ם כמנתח כירורגי בכיר ומנהל במקביל שתי קליניקות ברמת אביב ובחיפה. לד"ר רוני מוסקונה ניסיון קליני עשיר בתחום הכירורגיה הפלסטית על גווניה הרבים ובעיקר בניתוחי שחזור שד, לאחר כריתה. ד"ר רוני מוסקונה ביצע במהלך הקריירה שלו אלפי ניתוחי חזה כגון: הרמת חזה, הקטנת חזה והגדלת חזה, הוא ביצע מעל כ- 9,000 ניתוחי אף וגם ניתוחי מתיחת פנים וניתוחי מתיחת בטן. כמו כן, ד"ר רוני מוסקונה נחשב מחלוצי ניתוחי שאיבת שומן בשיטה המודרנית ויש לו ניסיון רב גם בתחום זה. הניסיון הרב שצבר מוסקונה כמנתח פלאסטי מסייע לו בתיקון פגמים ועיוותים כתוצאה של ניתוחים כושלים של מנתחים כירורגיים אחרים.

באתר הבית של ד"ר רוני מוסקונה ניתן למצוא תמונות של דוגמניות וסלבריטאיות שעברו טיפולי אסתטיקה או ניתוחים פלסטיים במרפאות שלו, תמונות של לפניי ואחרי של ניתוחי חזה כגון: הקטנת חזה, הגדלת חזה והרמת חזה. כמו כן, ישנה גלריית תמונות של מטופלים שעברו ניתוח אף במרפאות, ניתוחי פנים וחיטוב הגוף.

תעודות, הסמכות וחברויות

ד"ר רוני מוסקונה עבר במסגרת הכשרתו השתלמויות מקצועיות בארה"ב, במרכזים רפואיים מובילים וגם באוסטרליה ובאירופה וכיום הוא רשום באגוד הכירורגים הפלסטיים בישראל.

ניסיון אקדמי ומקצועי

  • הוראת סטודנטים בתחום הכירורגיה הפלסטית.
  • הנחיית סטודנטים בבית הספר לרפואה לעבודות דוקטורט
  • הצגה בכנסים לאומיים ובין לאומיים של עבודותיו.
  • ניהול Staff Meeting בבית החולים רמב"ם.
  • פרסום מאמרים מקצועיים ב- Year Book

ההסמכות והתעודות של ד"ר רוני מוסקונה

  • ד"ר לרפואה מאוניברסיטת ת"א
  • רישיון לעסוק במקצוע הרפואה
  • אישור תואר מומחה בכירורגיה פלסטית
  • תעודת בוחן בבחינות המועצה המדעית לתואר מומחה במקצוע כירורגיה פלסטית
  • תעודת חבר באיגוד הבינלאומי לכוויות
  • תעודת חבר באיגוד האמריקאי לשאיבת שומן
  • תעודת חבר באיגוד הבינלאומי למיקרו כירורגיה
  • תעודת חבר באיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית
  • תעודת חבר באיגוד האוקראיני לכירורגיה פלסטית

מרפאות וצוות רפואי

לרוני מוסקונה שתי מרפאות בחיפה וברמת אביב. המרפאה ברמת אביב הינה מרפאה חדשה, מיקומה נוח ונגיש בבנין הצמוד לקניון רמת אביב. מלבד הציוד הטכנולוגי העדכני ביותר בתחום האסתטיקה, המרפאה החדשה תוכננה כדי להעניק דיסקרטיות מרבית והיא בעלת כניסה צדדית לסלבריטאים. הצוות במרפאה ברמת אביב כולל את: יועצת המרפאה – הגר וקנין, מזכירה רפואית – חן כהן ונוי יוסף – עוזרת מנכ"ל. מרפאת ד"ר מוסקונה בחיפה נמצאת קרוב למרכז חורב והיא עברה לאחרונה שיפוץ מקיף. האווירה במרפאה משפחתית וחמה. צוות המרפאה כולל את אחות המרפאה – לידיה זידן, טובה ברק – מנהלת המרפאה, מעיין גרינברג – מזכירה רפואית ואת היועצת אודליה גלילה. באתר הבית של ד"ר רוני מוסקונה תוכלו למצוא מפה המסבירה את דרכי ההגעה לשתי המרפאות.

במרפאות של ד"ר רוני מוסקונה נעשה שימוש בטכניקות המתקדמות והאפקטיביות ביותר כדוגמת מכשיר ה"דרמה רולר" אשר יכול להביא לשיפור במצבים של סימני מתיחה, צלקות, כתמי פיגמנטציה וקמטים. מכשיר זה נחשב ליעיל יותר, במקרים רבים, ממכשירי פילינג ומכשירי לייזר. בנוסף, מכשיר "הדרמה רולר" מגדיל ב- 1,000% את אפקטיביות השפעת הקרמים הקוסמטיים. על פי ידיעה שהתפרסמה במגזין Ynet, ד"ר אורי מוסקונה מבצע במרפאותיו גם הליך של הגדלת חזה בזריקה, כלומר ללא ניתוח. בהליך זה מוזרק ג'יל מיוחד המבוסס על חומצה היאלורונית, הנקרא "מקרוליין", ההליך הינו כאמור ללא ניתוח, כאב והסיבוכים הנלווים לכך, אבל הג'יל מתפוגג לאחר שנה עד שלוש שנים.

בבעיות אורטופדיות כגון: דלקת בגיד אכילס, דלקות במפרק, הסתיידות ודלקות בכתף מטפלים במרפאות ד"ר מוסקונה גם באמצעות גלי הלם. מדובר בטיפול שאינו פולשני המזרז ומעודד יצור כלי דם ומזרז תהליכים ביולוגיים ויצירת נוגדי דלקת בגוף. מדובר לטענת ד"ר מוסקונה, בדרך טיפול אפקטיבית ובטוחה במכשיר ORTHOWAVE 180&100 בטכנולוגיה חדשה המאפשרת בקרה מדויקת על עוצמת הגלים וחדירתם לאורך כל הטיפול.

מן התקשורת

ד"ר רוני מוסקונה מפרסם בבלוג הרשמי של מרפאות ד"ר רוני מוסקונה, את החדשות האחרונות בתחום הניתוחים הפלסטיים. בבלוג תוכלו למצוא גם סרטונים רבים של "לפניי ואחרי" של מטופליו.

להלן פרסומים נוספים של ד"ר מוסקונה:
כתבה בהשתתפותו באתר NEWS1 "צעירים על שולחן הניתוחים".
ד"ר רוני מוסקונה מספר על בחירת מנתחים פלאסטיים.
ד"ר רוני מוסקונה מסביר על שיטות לניתוחי הגדלת חזה.

אתר הבית: http://www.moscona.co.il
כתובת: ברודצקי 43 רמת אביב
טלפון: 03-7442828, 077-5610401