הסרת שיער לכהי עור

הסרת שיער לכהי עור

גם כהי העור יכולים ליהנות מתועלות הסרת שיער בלייזר, אולם מספר הטיפולים שהם ייאלצו לעבור הוא לרוב גדול יותר. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי קרן הלייזר מתקשה בזיהוי השיער הכהה על גבי עור כהה.

קרן הלייזר אשר מזהה את זקיקי השיער הכהה פועלת בצורה הטובה ביותר כאשר זקיקי השיער מופיעים על גוון עור בהיר. במקרים בהם גוון עורם של המטופלים הוא כהה, קרן הלייזר עשויה להתקשות בזיהוי זקיקי השיער (הדבר נכון גם לבעלי העור הבהיר והשיער הבהיר). אולם, לאחרונה התפתחו מכשירי לייזר חדשניים אשר נועדו לתת פיתרון להסרת שיער יעילה גם לבעלי העור הכהה.

מכשיר הדיודה – הדור הרביעי של מכשירי הלייזר

שוק מכשירי הלייזר מציע לנו כיום מגוון מכשירים מתקדמים הנבדלים אלה מאלה באנרגיית האור, בפולסים המופקים מן המכשיר, באורך הגל המועבר במהלך הטיפול ועוד. מבין מבחר מכשירי הלייזר, נראה כי מכשיר הדיודה הוא המתאים ביותר להסרת שיער לבעלי העור הכהה. מכשיר זה הוא אחד המכשירים החדשים והמובילים בתחום אשר מבטיח התאמה לבעלי כל סוגי העור – המכשיר מצטיין באנרגיית אור מהירה ובפולסים המאפשרים הסרת שיער יעילה גם לבעלי השיער הבהיר וגם לבעלי השיער הכהה.

כיצד ניתן לסייע ליעילות הטיפול?

מחקרים שונים מראים כי קירור העור קודם טיפול הלייזר, עשוי לסייע למהלך הטיפול. קירור העור יכול להיעשות באמצעות מגע עם קרח או עם כל חומר קריר אחר. בנוסף, מומלץ להימנע משיזוף העור כ – 4-6 שבועות לפני כל טיפול בלייזר ולאחר הטיפול, מומלץ להרגיע את העור עם משחה מרגיעה כגון אלוורה (הנחיות אלו מתייחסות לבעלי כל סוגי העור אולם מומלצות במיוחד לבעלי העור והשיער הכהה או הבהיר).

בחירת מטפל להסרת שיער בלייזר

כדאי שכל מי שמעוניין לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר יבחר במטפלים מורשים ומוסמכים אשר עברו הכשרות רלוונטיות לטיפול בלייזר. אם אתם בעלי עור כהה, מומלץ כי תבחרו במטפלים להם הניסיון והמכשור המתאימים להסרת שיער כהה. אלו ידעו להתאים עבורכם את המכשור המתאים לכם ביותר מבחינת אורך הגל וגם, יידעו לתת לכם מענה אודות הטיפול הנכון בעור במהלך תהליך הסרת השיער.