תוצאות טיפול לייזר ראשון

תוצאות טיפול לייזר ראשון

מטופלים רבים שואלים: "מהן תוצאות טיפול הלייזר הראשון?" - אז אספנו את כל המידע החשוב לאחר הטיפול הראשון והנה הוא לפניכם.

טיפול לייזר להסרת שיער

כ – 8 עד 10 טיפולים דרושים בדרך כלל כדי להשלים את תהליך הסרת השיער בלייזר, אולם כבר לאחר טיפול הלייזר הראשון יבחינו המטופלים בתוצאות – נשירת השיער שנמצא בתהליך צמיחה פעילה. הסרת שיער באמצעות טכנולוגיית הלייזר הפכה לפופולארית ביותר בקרב נשים וגברים כאחד, אשר מבקשים למצוא לעצמם פתרונות יעילים, מהירים וארוכי טווח להסרת שיער. אכן, תוצאות טיפול הלייזר יושלמו לרוב כבר לאחר סדרה של 8-10 טיפולים, כאשר מרווח הזמן בין טיפול לטיפול הוא כ – 3 שבועות. מדובר בהערכה כללית היות והדבר תלוי באזורי הסרת השיער, בעובי השערה, בפיגמנט השיער של המטופל ועוד. כבר לאחר הטיפול הראשון יבחינו המטופלים בתוצאה ההתחלתית של נשירת השיער שנמצא בתהליך צמיחה פעילה.

מה קורה לשיער במהלך טיפול הלייזר הראשון?

טכנולוגיית הלייזר כידוע, פועלת על ידי קרני אור המופקות ממכשיר הלייזר ומשמידות את השערה באמצעות גלי חום. בעוד בין מכשירי הלייזר השונים ייתכנו הבדלים (ההבדלים העיקריים הם באורך גלי החום המועברים מהמכשיר – גלי חום קצרים יותר הם גם אפקטיביים יותר), ניתן לומר שבמהלך הטיפול הראשון, זקיקי עור שנמצאים בצמיחה פעילה יושפעו באופן מיידי. בהמשך הטיפולים זקיקי שיער אלו לא יצמחו מחדש, או שצמיחת השיער המחודשת תהיה דלילה יותר.


טכנולוגיית הלייזר פועלת על ידי קרני אור המשמידות את השערה באמצעות גלי חום | Josef Seibel

משך זמן טיפול הלייזר הראשון

הדבר תלוי באזור הגוף בו מתבצע טיפול הלייזר. טיפול באזורים קטנים כמו בתי השחי יארך כ – 5 דקות וטיפול באזור הרגליים עשוי להימשך בין שעה לשעה וחצי. נשירת השיער מאזורים אלה צפויה להתרחש כ – 3 שבועות לאחר הטיפול וצמיחה זו, אמורה להיות דלילה, דקה ועדינה יותר. בכל אופן, הופעת השיער המחודשת מצביעה על כך שהגיע זמנו של הטיפול הבא.

מה נרגיש לאחר טיפול הלייזר?

הסרת שיער בלייזר לא מלווה לרוב בתופעות לוואי משמעותיות. אולם, לאחר הטיפול הראשון עשויים המטופלים לחוות אדמומיות קלה, גירוי עדין או נפיחות מסוימת. תופעות אלו הן זמניות וצפויות לחלוף בין 24-48 לאחר הטיפול. במידה ותופעות אלו אינן חולפות בזמן סביר, כדאי להיבדק אצל רופא עור. לאחר הטיפול הראשון ובעצם, במהלך כל תהליך הסרת השיער בלייזר, מומלץ לצמצם את חשיפת העור לשמש.

האם השיער נושר אחרי טיפול לייזר ראשון?

האפקט של הסרת שיער הוא מאוד אינדיבידואלי אז קשה לתת תשובה חד משמעית. לעתים מתרחשת נשירה אחרי הטיפול הראשון אבל ברוב הפעמים יש צורך בטיפולים חוזרים ונשנים כדי להעלים את השיער מהאזור הרצוי.