ניתוח אוזניים לגברים

ניתוח אוזניים לגברים

אם אתה גבר - ניתוח אוזניים לגברים

בדרך כלל יש שתי תקופות בולטות בהן גברים בוחרים לגדל את שיערם: בגיל ההתבגרות ובסיום השירות הצבאי. השיער הארוך מעיד בעבורם בדרך כלל על בחירה חופשית, יציאה לזהות עצמאית ועזיבת המסגרת הנוקשה. קיים גם אחוז מסוים של גברים אשר בוחר להאריך את שיערו כבר בגיל צעיר מאוד, דווקא מתוך אילוץ, שמטרתו להסוות את אוזניו הבולטות. אוזניים בולטות יוצרות מראה שמושך מבטים ובעיקר לא נעימים ובגיל הילדות הוא אף גורר אחריו הערות גנאי ובדיחות לא נעימות. את הבעיה פותרים חלק מהגברים בהסתרת האוזניים ע"י גידול שיער עד הכתפיים. נשים עם בעיה דומה נאלצות להתעלם מצו האופנה ולהאריך את שיערן, גם אם בפועל תסרוקת קצרה הולמת אותן הרבה יותר.

בזמן הצבא לגברים המאריכים שיער מסיבות אסתטיות אין כל כך לאן לברוח והשיער יורד יחד עם החיוך. התספורת הקצוצה, מתקבעת לשלוש שנים ומשכנעת מספיק בשביל לעשות צעד חשוב בכיוון ניתוח האוזניים והצמדתם לקרקפת. אחוז גבוה של ניתוחי אוזניים בקרב גברים מתבצע לקראת שירותם הצבאי. חלקם מגיעים מאוחר יותר, לפעמים לאחר שהם מתחילים להקריח ואין לאוזניים היכן להתחבא יותר. ניתוח אוזניים בעיקרו הוא פשוט וקצר ובניתוחים מסוימים אין אפילו צורך בביצוע חתכים. במצבים כאלו ההחלמה קצרה יותר ואינה משאירה חתכים וצלקות. הדבר שונה כשיש צורך להוציא חלק של סחוס. כאן על פי רוב נוסף חתך מאחורי האוזן, במקום מוסתר.

גם אם עדיין לא הגעתם לצבא, חשוב שתיקחו כאן זמנים: במהלך החודש הראשון לאחר ניתוח אוזניים אתם נדרשים לזמן מנוחה ולעשייה מועטה בה לא ניתן לבצע פעילות גופנית מאומצת, לאחר מכן תוכלו לצאת עם המראה החדש שלכם, לתיזוזים ובילויים ככל אשר תרצו.