הקטנת חזה לגבר

הקטנת חזה לגבר

הקטנת חזה גברי באמצעות ניתוח - לשיפור אסתטי ולהרגשה טובה

אחוז גבוה של גברים מתמודדים עם התפתחות יתר של החזה המקנה להם מראה של שד נשי קטן. התופעה מופיעה בשד אחד או בשניהם ומעניקה מראה של חזה בולט ונפול. במקרים מסוימים ניתן למגר את התופעה באמצעות פעילות גופנית וירידה במשקל, או באמצעות ניתוח פלאסטי, אך לאלו הצורכים סמים או שותים כמות גבוהה של אלכוהול גם ניתוח להקטנת החזה לגבר לא יעזור.

התופעה מתחילה לרוב בגיל ההתבגרות ועלולה לעורר בעיה חברתית או מכשול בהרגשה של הגברים לגביי גופם. בגיל זה מופרש , לזמן מוגבל, הורמון האחראי על צמיחת השדיים. כאשר הורמון זה מופרש לזמן ארוך יותר נוצרת רקמת שד המקנה מראה של חזה בולט ומדולדל.
ניתוח להקטנת חזה לגבר אינו הפיתרון לקונפליקטים מין העבר, אך בהחלט מעניק אפשרות למראה חדש, אסתטי וגברי כבר בעתיד הקרוב.

גברים שיופי ואסתטיקה חשובים עבורם או שהמראה החיצוני יקר לליבם, מתמודדים עם נורמה חברתית שמכתיבה על חזה שטוח ומוצק ועם סטיגמה שניתוחי יופי הם נחלתם של הנשים בלבד. בדרכם לניתוח הקטנת החזה עליהם לדלג מעל משוכות אלו לפני שהם מגיעים לתוצאה רצויה עבורם. הניתוח להקטנה חזה אצל הגבר מתבצע בהרדמה כללית או מקומית ואורכו כשעה. לאחר הניתוח ממתינים 12 שעות נוספות להשגחה. במהלך הניתוח שואבים את השומן ע"י חתך קטן של כס"מ וחצי. לאחר הניתוח להקטנה חזה גברי חשוב להקפיד ולמלא במדויק אחר הוראות הרופא למשך מספר שבועות לפני החזרה לשגרה שללא ספק תראה מעכשיו אחרת.