המסת שומן אולטרסאונד

המסת שומן אולטרסאונד

נשים רבות נלחמות עם תופעת עודפי שומן שנצברו בגופן כמעט כל חייהן הבוגרים. אותן הנשים, ניסו וודאי סוגים שונים של דיאטות, הקפידו על פעילות גופנית סדירה ועל אורח חיים בריא באופן כללי, אך ללא הועיל. לעיתים, פעולות אלו אף הרעו את המצב בכך שיצרו חוסר פרופורציה בין האזורים הבעייתיים לבין שאר הגוף. ובכן, נשים רבות אשר מחפשות פתרונות קוסמטיים או רפואיים למצב, ישמחו להכיר את טיפול המסת השומן באולטרסאונד - אחד הטיפולים החדישים והמתקדמים כיום בתחום.

צמצום היקפים ללא צורך בניתוח

המסת שומן באולטרה סאונד היא טכניקה להסרת שומן מיותר מאזורים ספציפיים בגוף, ללא צורך בהליך פולשני או בהתערבות כירורגית באשר היא. המטופלת מגיעה לקליניקה המקצועית בה היא בחרה ועוברת טיפול קצר האורך בדרך כלל בין חצי שעה לשעה. לאחר מכן היא ומשוחררת לביתה, ללא צורך בזמן החלמה או מנוחה. טיפול אחד אינו מספיק לקבלת תוצאות רצויות ובדרך כלל, המטופלת תצטרך לעבור בין חמישה לעשרה טיפולים. אין ספק שטיפולי המסת שומן באולטרסאונד משיגים תוצאות יעילות למדי ללא כל צורך של מעורבות הליך כירורגי, אך חשוב לציין כי הטיפול אינו מהווה תחליף לדיאטה ולאורח חיים בריא. כדי שהטיפול יהיה אפקטיבי ברמה המקסימאלית, חשוב מאוד להקפיד על תזונה נכונה ופעילות גופנית במהלכו וגם לאחריו.

המסת שומן באולטרסאונד – גם לגברים

גם גברים סובלים לעיתים רבות מתופעת מצבורי השומן חסרי הפרופורציה בגופם. טיפול המסת שומן באולטרסאונד מתאים בהחלט גם לגברים ואף הם יכולים ליהנות מתוצאות יעילות ומהירות.