הצרת היקפים באולטרסאונד

הצרת היקפים באולטרסאונד

לא פלא שהפופולאריות של טיפולי הצרת היקפים רק הולכת וגדלה עם השנים. מצד אחד, מכל עבר אנחנו נתקלים בפרסומות ובמודעות בכיכובן של דוגמניות דקיקות שמסמלות (עבור חלקינו כמובן) את סמל היופי. מן הצד השני, קצב החיים המהיר לא תמיד מאפשר לנו להקפיד על תזונה נכונה ועל משקל גוף תקין. לכן, זה אך טבעי שאנשים אשר סובלים מעודף משקל יחפשו פתרונות אסתטיים לטיפול בכך.

על טיפול הצרת ההיקפים

מכיוון שהעדפה של רוב האנשים תהיה לבחור בטיפול הצרת היקפים שלא כרוך בהליך כירורגי, אחת השיטות המבוקשות ביותר היא הצרת היקפים באמצעות אולטרסאונד. טכניקה זאת נשענת על טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, כאשר משך הטיפול נחשב לקצר ביותר ואורך בין שעה לשעה וחצי. הטיפול אינו כרוך בזמן החלמה (מלבד מספר דקות מנוחה לאחר הטיפול) ובתוצאות הטיפול יבחינו המטופלים לאחרי 6-10 טיפולים.

כיצד לבחור את המרפאה הטובה ביותר?

  • בצעו חיפוש ברשת האינטרנט או אספו המלצות מאנשים שעברו טיפול דומה עד שיהיו בידיכם מספר שמות של מרפאות מקצועיות אופציונאליות.
  • בררו מול המרפאות מי מבצע את הטיפולים בפועל והאם מדובר ברופא מנוסה ומוסמך אשר עבר הכשרה ייעודית.
  • כדאי לקבוע פגישות ייעוץ במספר מקומות שנראים לכם רלוונטיים ומתאימים עבורכם. מומלץ להכין לאותן פגישות ייעוץ רשימת שאלות קונקרטיות על דרך הטיפול, על תופעות הלוואי היכולות להיגרם בגינו ועל שאר הנושאים עליהם חשוב לכם לקבל מידע.
  • חשוב לקחת בחשבון שטרם הטיפול תידרשו לענות על שאלות הקשורות להיסטוריה הרפואית שלכם. מומלץ לא להשמיט שום פרט.
  • זכרו – למקצועיות המרפאה ולמומחיות הרופא המטפל בכם יש חשיבות מכרעת להצלחת הטיפול. לכן, בהחלט חשוב להשקיע משאבים בדרך למציאת המרפאה הטובה והנכונה ביותר עבורכם.