הצרת היקפים בלייזר

הצרת היקפים בלייזר

היכולת לרדת במשקל בלי צורך בדיאטה וללא הליך כירורגי נשמעת אולי כאגדה. אך טיפול חדש אשר פותח בישראל בשם הצרת היקפים בלייזר מציע לנו להפוך את אותה "אגדה" למציאות.

מטרת טיפולי הצרת ההיקפים

תחום הצרת היקפים בלייזר כולל מספר שיטות טיפול באמצעות מגוון סוגי מכשירים. טיפולי הצרת ההיקפים נועדו לסייע לחיטוב ולעיצוב של אותו אזור רלוונטי בגוף וכן לסייע להעלמת צלוליט ולטשטוש סימני מתיחה שונים.

הצרת היקפים בלייזר – איך זה עובד?

טיפול הצרת היקפים בלייזר מתבצע על ידי טכנולוגיית אולטרסאונד או גלי RF בתדר נמוך. הטיפול מעודד המסת שומנים טבעית של הגוף וגורם להאצה בזרימת הדם. יעילות הטיפול באה לידי ביטוי בכך שעודפי השומן מוסרים מהאזור הנבחר בגוף בתהליך טבעי ואינו פולשני, אשר חוסך את הצורך בהתערבות כירורגית. השיטה מתאימה לטיפול באזורים כמו הבטן, המותניים, הירכיים, הברכיים, הזרועות והישבן כאשר בתוצאות הטיפול ניתן יהיה להבחין בין 5-10 טיפולים.

למי זה מתאים?

הצרת היקפים בלייזר מתאימה בעיקר לאנשים הסובלים מריכוזי שומן באזורים ספציפיים ולא פורפורציונאליים בגוף, כאשר דיאטה או ספורט לא סייעו למצב. בכאמור, הצרת היקפים מועילה גם לסובלות מבעיית הצלוליט.

אורח החיים לאחר הטיפול

הצלחת טיפול הצרת היקפים בלייזר אומנם לא מחייבת דיאטה או פעילות גופנית, אך מומלץ בכל זאת להקפיד על תזונה נכונה ולעסוק בפעילות ספורטיבית. אין ספק שהקפדה על אורח חיים בריא יסייע לטיפול להיות יעיל ואפקטיבי אף יותר.