הצערת עור הפנים

הצערת עור הפנים

הצערת עור הפנים או בשמה הכללי - אנטי אייג'ינג, מהווה טיפול מתקדם ויעיל עבור אותה אוכלוסיית אנשים אשר אינה מוכנה להיכנע לפגעי הזמן והגיל.

הצערת עור הפנים היא נושא מקיף ורחב שמקבל ביטוי בתחומים רבים כגון בתחומי הניתוחים הפלסטיים, הקוסמטיקה, התזונה, מוצרי הלייף-סטייל וה-Wellness. ניתן לקרוא לכך במונח הכללי אנטי-אייג'ינג – נוגד הזדקנות. עם השנים החולפות ותהליכי ההזדקנות הטבעיים המתרחשים בהן, עור הפנים נשחק ומשתנה מהותית – מופיעים קמטים, קווים, כתמים, נוצר מראה מדולדל ונפול כמו גם שאר ביטויים לא אסתטיים. טיפולי הצערת עור הפנים מספקים מענה לצורך המהותי של נשים וגברים רבים לשמור על עור צעיר ורענן מבלי להיכנע להשפעות הזמן והגיל.

בדקו את אמינות הטיפול שמוצע לכם

השוק העולמי כיום כולל פתרונות ומוצרים רבים המבטיחים מראה פנים צעיר יותר על ידי תהליכים קלים ומהירים – החל מעולם הקוסמטיקה, כלה בהליכים רפואיים לא פולשניים ועד ניתוחים פלסטיים מורכבים יותר. חשוב לבחון היטב כל פיתרון שמוצע לכם ולבדוק האם אכן מדובר בפיתרון רפואי אמיתי או במצג שווא כלשהו. למשל, קיימים בשוק מבחר קרמים יקרים שמבטיחים תוצאות מעולות להצערת עור הפנים, תוספי תזונה שאמורים להשפיע על בריאות העור וכן הלאה – אך לרוב יעילותם של מוצרים אלו הינה מוגבלת מאוד. במקרים הגרועים והקיצוניים, מוצרים אלו אף גורמים נזק נוסף. לעומתם, התחום שמציע פתרונות מדעיים המבוססים על ניסיון ותוצאות בשטח, הוא תחום הרפואה האסתטית.

שיטות רפואיות רבות להצערת עור הפנים

עולם הרפואה האסתטית התפתח מהותית בתחום החשוב של הצערת עור הפנים. אם בעבר התשובה הרפואית הייתה בעיקר ניתוחי מתיחת פנים – אפשרות נפוצה ויעילה מאוד גם היום – הרי שבימינו ישנם פתרונות רבים אשר אינם ניתוחיים ואלו, מהווים את קדמת הטכנולוגיה הרפואית. מבחינת הרפואה האסתטית, אין פתרונות קסם. הטיפולים מבוססים על ביצוע פעולות ישירות על עור הפנים, שימוש בחומרים פעילים המשנים את מראה העור או בשימוש טכניקות מתקדמות להסרת עור מת וזקן והשארת התאים הבריאים. הנה השיטות העיקריות:

מתיחת פנים

ניתוח פלסטי וותיק ונפוץ אותו ניתן לבצע על כל הפנים, על הצוואר או על אזורים נקודתיים יחסית. במהלך הניתוח מסירים עודפי עור ורקמות ומותחים את העור להעלמת הקמטים. הניתוח יכול להתבצע תחת הרדמה מלאה או מקומית וכיום, ניתן ליישמו גם בצורה פנימית בעזרת ציוד אנדוסקופיה (ציוד כירורגי עם מצלמות זעירות).

בוטוקס

אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בעולם לטיפולי הצערת עור הפנים. במהלך הטיפול מזריקים כמויות קטנות מאוד של חומר המחליש את פעולת שרירי הפנים ובכך מעלימים את הקמטים ושומרים על מראה עור מתוח למשך כמה חודשים. הבוטוקס רלוונטי בעיקר לקמטי הבעה ולטיפול בקמטים בחלק העליון של הפנים.

הזרקת חומרי מילוי

שיטה יעילה מאוד של הצערת עור הפנים. במהלך הטיפול מוזרקים חומרי מילוי קבועים או זמניים לאזורים המקומטים ובכך מעלימים את הקמטים ומספקים מראה עור צעיר ובריא. הטיפול מתאים למגוון סוגי קמטים ויכול לספק תוצאה קבועה יחסית או זמנית לכמה חודשים.

מיזותרפיה

שיטה הכוללת הזרקת תרכובת מיוחדת לנקודות אסטרטגיות בפנים. התרכובות כוללות בעיקר חומצה היאלורונית (חומר טבעי החיוני לבריאות וגמישות העור) וכמויות זעירות של חומצות אמינו, חומצות גרעין, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון, קולגן, משפרי זרימת דם ועוד. השיטה ניתנת ליישום לצד טיפולים נוספים ומשמשת גם לתחומי רפואה אחרים. ייעודה של השיטה הוא הזנת העור באופן ישיר ופנימי כך שזה יישאר בריא וצעיר לצד מתן אפקט מרשים של מתיחת/הרמת עור הפנים.

לייזר

הצערת עור הפנים בעזרת לייזר היא טכניקה חדשה יחסית המבצעת פילינג עמוק וממוקד לעור הפנים. הלייזר מסיר עור מת וזקן ומשאיר תאים בריאים כך שמתקבל מראה נטול קמטים ורענן יותר. הטיפול מהיר, יעיל מאוד ומתאים בעיקר לטיפול בקמטים קלים.