אף עקום

אף עקום

אולי השם ג'ניפר גריי לא אומר לכם כלום, אבל בטח את הפנים שלה אתם זוכרים, ג'ניפר גריי היא השחקנית הראשית בסרט "ריקוד מושחת", בסרט היא שיחקה את דמותה של נערה יהודייה מפונקת המתאהבת במדריך הריקודים הכריזמטי של מועדון נופש משפחתי בורגני, וכתוצאה מכך היא לומדת עובדה אחת או שתיים על החיים.

ג'ניפר גריי זכתה לפופולאריות רבה בזכות הצלחתו המסחררת של הסרט והיא כמובן יכלה לרכוב על גל ההצלחה ולככב בעוד סרטים, כפי ששחקנים רבים וטובים עשו לפניה, אבל ג'ניפר גריי החליטה לעשות ניתוח אף, האף שלה היה בולט ועקום והיא חשבה לזכות באף יפה יותר (כנראה חלום ילדות שסוף כל סוף היו לה את האמצעים לממש), אבל מה שהיא לא חשבה עליו הוא שהאף העקום שלה הפך לסימן היכר וניתוח האף שהיא עשתה לאחר יציאת הסרט לאקרנים וההצלחה שלו שינה כליל את מראה הפנים. למרות שהאף החדש באמת יפה יותר, ג'ניפר לא הצליחה לקבל אף הצעת עבודה נוספת (גם לדעתנו היא לא היתה שחקנית מבריקה במיוחד, אבל הניתוח שהיא עשתה היה בהחלט הקש ששבר את גב הגמל). ג'ניפר גריי הודתה בעצמה במספר ראיונות כי ניתוח האף פגע מאוד בקריירה שלה.


האם ניתן לחיות עם אף עקום? | tibchris

השינוי העצום שהתחולל בפניה של ג'ניפר גריי לאחר ניתוח האף, והעובדה שהיא לא הצליחה לקבל אף עבודה משמעותית בתעשיית קולנוע, קבע את המונח "סינדרום ג'ניפר גריי", וכאשר סלבריטאי עושה ניתוח אף שמשנה לחלוטין את מראו ואף פוגע בקריירה שלו הוא נחשב כאחד שלקה בסינדרום. ראו לדוגמה את התגובות הזועמות של הציבור לגבי ניתוח האף שעבר אשלי טיסדייל כוכבת High School Musical.

אז גם כאשר מחליטים ללכת על זה ולעשות ניתוח אף לתיקון אף עקום, בין אם אתם מפורסמים או רק כאלו שקוראים על מפורסמים, כדאי לעשות זאת בצורה הטבעית ביותר, אלא אם כן אתם רוצים שאנשים יפסיקו לזהות אתכם ברחוב, כי לאף אחד אין ספק שהאף יכול לשנות לחלוטין את מראה הפנים.