ניתוח אף לגבר

ניתוח אף לגבר

ניתוח אף הפך להיות פופולארי מאוד גם אצל גברים, אשר אינם מרוצים ממראה אפם והיו רוצים לבצע בו שינויים אסתטיים. בין אם מדובר על ניתוח אף רחב, ארוך או עקום, במדריך זה תלמדו הכל על פרוצדורת ניתוח אף לגבר.

בבריטניה אחד מתוך 10 ניתוחים קוסמטיים מבוצעים בגבר, כאשר שלושת הניתוחים המבוקשים ביותר הם: ניתוח אף, שאיבת שומן והסרת שקיות מתחת לעיניים. בישראל אחוז הניתוחים הפלאסטיים לגבר עומד על בין 10%-15%. עם השנים יותר ויותר גברים בוחרים לעשות ניתוח אסתטי בעיקר מכיוון שהסטיגמה בנוגע לניתוחים אלו הולכת ויורדת.

בעיקרון אפשר לומר שאין הבדל בין ניתוח אף לגבר לבין ניתוח אף אצל אישה מבחינת ההכנות, תהליך הניתוח ומשך ההחלמה. הגיל שבו גבר יכול לעשות את הניתוח הוא לפחות 16 שזהו בערך הגיל שבו האף מפסיק לצמוח. חשוב מאוד שגברים שרוצים לבצע ניתוח אף יהיו בעלי ציפיות ריאליסטיות, כלומר גברים שמרגישים שהאף שלהם הוא גדול או קטן מידי בהשוואה לשאר הפנים. ניתן כמובן גם לשנות את מראה קצה האף, להצר אותו, להקטין נחיריים וכדומה.


בבריטניה אחד מתוך 10 ניתוחים קוסמטיים מבוצעים בגבר | Kirstea

ההבדל העיקרי בין נשים לגברים בתחום זה הוא במבנה האף – אצל הגבר העור של האף הוא עבה יותר, פחות גמיש ושמנוני, נתונים אלו יכולים להקשות מעט יותר בעיצוב האף. כמו כן לגברים יש יותר נטייה לדמם במהלך הניתוח מאשר לנשים. הבדל נוסף בין גברים לנשים הוא ההבדל במטרת הניתוח: גברים בדרך כלל נוקטים בגישה השמרנית ומעדיפים לבחור במראה הסולידי, כלומר הם מעוניינים שהניתוח לא יבלוט מדי, וכמובן שהאף ישתלב בצורה הרמונית עם שאר הפנים. כדי להשיג מראה טבעי בניתוח אף לגבר חשוב להקפיד על זווית החיבור בין האף לשפתיים, הקפדה על הזווית הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל בין ניתוח אף מוצלח לבין אף שיראה סולד או מלאכותי מידי.

ההמלצה שלנו לכם הגברים היא כמובן לנסות למצוא מנתח פלסטי שיש לו ניסיון עשיר בניתוחי אף לגברים. מומלץ מאוד לא רק לצפות בתמונות של "לפני ואחרי" הניתוח, אלא גם לנסות לדבר עם גברים שעברו ניתוח דומה ולשמוע מהם טיפים והמלצות. דבר נוסף שעליכם לזכור הוא להגיע לניתוח עם ציפיות ריאליסטיות, כל מנתח אף המכבד את עצמו לא ינסה להבטיח להם הרים וגבעות, אלא הוא יאמר לכם שמטרת הניתוח היא לשפר את מראה האף ולגרום לו להשתלב בצורה ההרמונית ביותר עם שאר הפנים.

בניתוח אף כמו בכל הליך קוסמטי אחר אל תתנו למחיר להשפיע על השיקולים שלכם, ניתוח אף צריך להצליח כבר בפעם הראשונה ולכן עליכם לבחור במנתח הטוב ביותר בעבורכם, כדי להגדיל את הסיכויים לאף מעוצב בדיוק על פי מידות הפנים שלכם ולניתוח המוצלח ביותר מבחינתכם.