בחירת מנתח אף

בחירת מנתח אף

רבים רוצים לעשות ניתוח אף מושלם אבל מקבלים כ"כ הרבה עצות ממגוון אנשים. מדריך מעשי זה יסייע לך לקבל החלטות לגבי הניתוח ובמיוחד - איך לבחור את המנתח המוצלח ביותר עבורך.

קבע תקציב

זכור שרופאים מסויימים גובים יותר כסף עבור שירותיהם אבל זה לא אומר בהכרח שהם טובים יותר ולכן קודם כל עליך להחליט מהו סכום הכסף שאתה מתכוון להשקיע כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. רבים חולמים לעבור ניתוח אף במשך שנים וטוענים שהם ישלמו "כל סכום שיידרש" אבל לבסוף כשהם שומעים את המחיר הם נסוגים מכיוון שהחליטו כבר על רופא ספציפי במחיר מאוד מוגדר ולא השאירו את ראשם פתוח לרופאים אחרים בעלי דעות שונות.

חפש רופא מתאים

בצע סקירה באינטרנט, ברשתות חברתיות ופורומים ונסה לדלות מידע על כמה שיותר רופאים הקרובים לאזור מגוריך, או שיש להם מרפאות שקרובות אליך.

אסוף מידע ותגובות

המידע הטוב ביותר יתקבל ממטופלים שעברו ניתוח דומה בעצמם. שאל על שביעות הרצון מהמקום, מהרופא, מהצוות הרפואי, מהמחיר ומההתרשמות הכללית.

בצע רישום מסודר

רשום את שמות הרופאים ופרטיהם בטבלה מסודרת עם פרטי קשר, יתרונות וחסרונות וכל מידע אחר שהוא רלוונטי בעיניך. קשה לרכז מידע רפואי חשוב כל כך רק באמצעות הזיכרון.

בקר בכל מרפאה המעניינת אותך

טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים, ווידאו איכותי יעזור הרבה יותר מכמה תמונות. זכור שהתרשמות כללית ופגישת ייעוץ בדרך כלל לא עולות כסף. אם ניחנת בכישורי שיחה טובים כדאי לך אפילו לשאול את המזכירה אם היא מרוצה מהעבודה, ולשוחח עם מטופלים שנמצאים בחדר ההמתנה. ניתן לחשוף הרבה מידע החבוי לעין באמצעות שיחה פשוטה עם 2-3 אנשים.

ספר לרופא המנתח מה הציפיות שלך

מנתח אף טוב ידע לזהות מתי הציפיות של המנותח הן מוגזמות ויציג בפניו תוצאות שהן יותר ריאליסטיות. הסיכויים שתוכל לקבל "אף מושלם" כמו של הדוגמנים והשחקנים בקולנוע הוא קלוש, מכיוון ששם הכל מוגזם. ניתוח אף טוב הוא ניתוח אף שלא שמים לב אליו בו האף משתלב בצורה טבעית, מושלמת ובלתי נראית בתווי הפנים.

היה אובייקטיבי לגבי התוצאה

טרם הניתוח חשבו לבצע בעזרת הרופא המנתח הדמיה של תוצאות הניתוח. זכור שיופי הוא נושא סובייקטיבי ולכן בעיני רופאים שונים התוצאה של "אף יפה" תיראה שונה. זכור כי מה שאתה רוצה זה הכי חשוב כי רק אתה תצטרך לראות את פניך בכל בוקר ולכן עליך להיות שבע רצון מהליך קבלת ההחלטות, ההדמיה, השיחות עם הרופא והניתוח עצמו.

הבע את עמדותיך בתקיפות

אבל דע להקשיב לעצות המומחים. הסבר למנתח האף בצורה ברורה מה אתה רוצה להשיג וכיצד. הישאר בגבולות הריאליים וזכור כי לעיתים ניתוחי אף הם בעלי תוצאה לא מוצלחת ולכן התקשורת חשובה מאוד בשלב זה. בחר רופא שמצליח להרגיע אותך, לשוחח איתך באופן ריאלי על הניתוח ועל תוצאותיו, שנותן לך הצעת מחיר הוגנת ושבאופן כללי הוא מאפשר לך להשיג את התוצאה שעליה חלמת כל הזמן.