בוטוקס – המחירים

בוטוקס – המחירים

אנשים רבים חושבים לעשות בוטוקס, אבל הם לא עושים צעדים בכדי להוציא את המחשבה הזאת לפועל. הסיבה לכך היא שאותם אנשים ממש לא בטוחים שהם יעמדו בהוצאות הכלכליות שטיפולי הבוטוקס ידרשו מהם ועם כל הכבוד לרצון להיראות יותר יפים, אי אפשר לעשות זאת בכל מחיר.

השאלה הנשאלת היא, האם באמת המחירים של טיפולי הבוטוקס הם כל כך גבוהים כפי שאולי אנשים נוטים לחשוב, או שגם אנשים עם הכנסה ממוצעת יכולים להרשות לעצמם טיפולים שכאלו? התשובה לשאלה הזאת היא כמובן אינדיבידואלית ותלויה בסכומים אותם אנשים יהיו מוכנים להשקיע בשביל להיראות יפים. מה שבטוח הוא שמדובר בעלות נמוכה בהרבה מזאת של ניתוחים פלסטיים וכנראה מהסיבה הזאת מדובר בטיפולים כל כך פופולאריים.

המחירים נחשפים

בוטוקס בדרך כלל מוזרק בשלושה אזורים עיקריים: איזור המצח, בין הגבות ובצידי העיניים. בשביל שהטיפולים יהיו אפקטיביים מומלץ לעשות אותם פעמיים בשנה. עלות הזרקת הבוטוקס באזור אחד עולה בין 800 ל-1000 ₪, במידה והלקוחות מעוניינים לבצע טיפולי בוטוקס ביותר מאזור אחד, מכוני היופי והקליניקות המבצעים טיפולים מהסוג הזה בדרך כלל יבואו לקראתם והמחיר בכל אזור יהיה נמוך יותר. טיפולי הבוטוקס בהזעת יתר יהיו מעט יותר יקרים, בבית השחי המחיר יהיה בסביבות ה-3500 ש"ח, טיפול בהזעת יתר בפנים יעלה בסביבות 1500-2000 ₪ ובוטוקס לטיפול בהזעת יתר בכפות הרגליים יעלה בסביבות ה-6000-7000 ש"ח. מילוי קמטים בפנים יעלה בסביבות ה- 2500 -2000 ₪.

הגורמים שמשפיעים על המחירים בטיפולי בוטוקס

קרוב לוודאי שאם תבררו אודות מחירים של טיפולי בוטוקס בקליניקות שונות תגלו שהמחירים יהיו שונים בין מקום למקום, הבדלי המחירים ינבעו בדרך כלל מסיבות שונות כמו: השם והניסיון של הרופא המטפל, מיקום המרפאה, כמות הבוטוקס המוזרקת ועוד פרמטרים שונים הקובעים בסופו של דבר את המחיר הסופי. כמובן שלא מומלץ לבחור את המקום בו תבצעו את טיפולי הבוטוקס רק בגלל המחירים הנמוכים שלהם וכדאי לבדוק שמדובר במקום איכותי וברופא מקצועי שאכן מוסמך לבצע טיפולים מהסוג הזה.