הזרקת בוטוקס בסנטר

הזרקת בוטוקס בסנטר

מעל 11 מיליון טיפולי בוטוקס בוצעו בארצות הברית מאז שנת 2002 – ומספר הטיפולים הולך ועולה בהתמדה. אם כן, נראה כי הבוטוקס הוא הטיפול הקוסמטי מספר 1 בעולם לטיפול בקמטי הפנים והסנטר.

טיפול הבוטוקס הוא אולי הטיפול הקוסמטי הנפוץ ביותר ברחבי העולם לטיפול בקמטים. הבוטוקס ידוע כרעלן המוחדר לעור במינונים נמוכים, גורם לשיתוק של קמטי ההבעה ובכך, תורם למראה עור חלק מקמטים. הטיפול מתאים להחלקת קמטים באזורי הפנים וביניהם באזור המצח, בזוויות העיניים, סביב הפה וגם באזור הסנטר.

מה חשוב לדעת לפני ואחרי הזרקת בוטוקס בסנטר?

  • לבחירת הרופא המטפל יש חשיבות קריטית. למעשה, מרבית אחוזי הצלחת הטיפול ייקבעו על פי מקצועיותו ומומחיותו של הרופא.
  • התייעצו עם הרופא המבצע את הזרקת הבוטוקס אודות מידת התאמתכם להזרקת בוטוקס בסנטר. סביב אזור הסנטר מופיעות מעין רפידות שומן טבעיות הצונחות עם השנים ועל הרופא לקבוע האם טיפול הבוטוקס אכן יסייע לכך.
  • טיפול הבוטוקס נמשך כ – 15 דקות בממוצע ואינו מצריך הרדמה. למרות שמדובר בטיפול אשר נחשב קל ביותר, ניתן להשתמש במהלכו בחומרי אלחוש מקומי כדי להפחית כאב אופציונאלי.
  • הבוטוקס יוזרק אל השריר אשר הפעלתו אחראית לקמטים בסנטר. לאחר ההזרקה, שריר זה למעשה ישותק. לכן, אם אתם עוסקים בפעילות המצריכה את הפעלת כלל שרירי הפה או הסנטר (כמו למשל נגינה על כלי מוסיקלי), קחו זאת בחשבון – דווחו לרופא והתייעצו איתו אודות כדאיות הטיפול והשלכותיו.
  • מומלץ כי הזרקת בוטוקס לצרכים קוסמטיים תיעשה רק בסביבות גיל 30 כטיפול מונע ואף בגילאים מאוחרים יותר, כשהצורך הממשי בהחלקת קמטים עולה. עם זאת, ההמלצה היא להתחיל את תהליך הזרקת הבוטוקס מוקדם ככל האפשר מרגע הופעת הקמטים, כדי למנוע את העמקתם ולמקסם את יעילות הטיפול.
  • אחוזי ההצלחה של טיפולי הבוטוקס הם גבוהים ביותר. תוצאות הטיפול נשמרות במשך 3-6 חודשים ולאחר מכן, יידרשו המטופלים לחדש את טיפולי הזריקות. בתוצאות הטיפול ניתן יהיה להבחין כבר כמה ימים לאחריו.