עיצוב לסת בבוטוקס

עיצוב לסת בבוטוקס

שיטת הבוטוקס המצוינת יעילה ביותר גם בטיפולי עיצוב הלסת. הטיפול לכך נדרש כאשר קו הלסת עובר שינויים הנגרמים מגיל, גנטיקה, שחיקת שיניים ועוד.

הסיבות העיקריות לשינויים במבנה הלסת

בדומה לכל איבר בגוף, גם הלסת שלנו לא חסינה מפני שינויים כאלו ואחרים. הנה הסיבות לשינויים השונים:

גיל

כתוצאה מהזדקנות, עלולה הלסת שלנו לעבור כמה שינויים וביניהם – רפיון העור, שינויים בעור הנגרמים מירידת אחוזי השומן בגוף, שינוי קווי מתאר הלסת לצורה מרובעת ועוד.

גנטיקה

לסת מרובעת או מוגדלת עלולה להיות תוצאה ישירה של גנטיקה. מקורם של שינויי הלסת כפי שתיארנו בפסקה הקודמת עלולים להיות גנטיים או שאותה הגנטיקה עצמה, עלולה להשפיע על עוצמתם של השינויים ועל התקדמותם.

לעיסה ושחיקת שיניים

כחלק משגרת היומיום שלנו, אנחנו נוהגים כמובן ללעוס מזון באופן תכוף. שינויים במבנה הלסת ייתכנו במקרים של לעיסה מופרזת (למשל לעיסת מסטיק תכופה), לעיסת חומרים קשים (כמו קרח) ובמקרים של שחיקת שיניים במהלך השינה.

המענה של טיפול הבוטוקס

טיפול הבוטוקס עשוי לתת מענה הולם למילוי קמטים סביב הלסת אולם לא רק. הבוטוקס יכול לסייע להקטנת הלסת ובכך לרכך את צורתה המרובעת. הטיפול להקטנת הלסת נעשה על ידי החלשת השרירים הפועלים באזור. החלשת השרירים, גורמת להקטנתם ומכאן להקטנת הלסת. טיפול זה גם מסייע להימנעות משחיקת שיניים.

משך הטיפול

זמן הטיפול משתנה כמובן ממטופל ולמטופל ותלוי במאפייניו של כל אחד באופן אישי. את תוצאות הטיפול במקרים מסוימים ניתן יהיה לראות רק לאחר כ – 6 חודשים וטיפול במקרים אחרים, עשוי לארוך מספר שבועות בודדים. אורך הטיפול הוא לרוב קצר ביותר ונמשך כמספר דקות. בדומה לטיפול בוטוקס בשאר אזורי הפנים, הטיפול עצמו אינו כואב ואינו דורש הרדמה כלשהי, אך מחייב ביצוע של רופאים מקצועיים, מוסמכים ומיומנים.