ד"ר אברהם קריכלי

ד"ר אברהם קריכלי


אודות

ד"ר אברהם קריכלי הינו רופא בכיר לאף אוזן גרון, ומומחה לכירורגיה פלסטית של האף בכלל ושל הפנים בפרט. לד"ר אברהם קריכלי ניסיון רב שנים בכירורגיית צוואר, ראש, פה ולסת. כבר למעלה מעשרים שנה הוא מקדיש את זמנו לכירורגיה של האף על כל המשתמע מכך. ניסיונו הרב באף אוזן וגרון מאפשרים לו גישה מקצועית נרחבת למציאת פתרונות בניתוחים מסובכים ומורכבים במיוחד באזור האף אוזן גרון.

ניסונו העשיר של ד"ר אברהם קריכלי כולל אלפי ניתוחי אף שונים בהם הוא פתר בעיות נשימה מורכבות במקביל לבעיות אסתטיות אקוטיות. בשל שמו ההולך לפניו, פעמים רבות מטופלים נשלחים אליו מכירורגים אחרים שעוסקים בתחום על מנת שיפתור בעיות מורכבות בהם הוא ידוע בהצלחותיו.

ד"ר אברהם קריכלי היה הראשון שהביא לארץ את ההדמיה הממוחשבת שמעניקה את ההמחשה של 'לפני ואחרי'. מטופלים רבים מגיעים אליו מכל רחבי הארץ ואף מארצות אחרות כגון: בלגיה, קפריסין, רוסיה, שוויץ, שבדיה, אנגליה, ארה"ב ועוד. רופאים רבים מתייעצים עימו ומשתפים איתו פעולה במצבים רפואיים למיניהם הדורשים חוות דעת נוספת.
ד"ר אברהם קריכלי מקפיד להישאר מעודכן בכל הנוגע לחידושים הטכנולוגיים והכירורגיים, הוא משתתף באופן קבוע בהשתלמויות ובכנסים בארץ ובעולם.

באתר הבית של ד"ר אברהם קריכלי ניתן למצוא הסברים קצרים אודות הפרוצדורות השונות הקשורות לניתוח אף כגון: ניתוח מחיצה, ניתוח קונכיות, ניתוח אף רחב, ניתוח משני, ניתוח אף ראשוני, ניתוח תיקון אף שבור. בנוסף להסברים באתר ישנה גלריה גדולה מאוד של תמונות "לפני ואחרי" של ניתוחי האף השונים.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • רופא ומנתח אף אוזן גרון
  • התמחות כירורגית פה, לסת, ראש וצוואר.

המרפאה והצוות רפואי

במרפאתו של ד"ר אברהם קריכלי מעניקים, לדעת מנותחים רבים את ניתוחי האף הטובים ביותר. ד"ר אברהם קריכלי מעניק תשומת לב מיוחדת למטופליו, המשרה תחושת ביטחון ואמינות.
בסבלנות רבה ובמקצועיות הוא מדריך את המטופלים לאורך כל התהליך של הייעוץ ומיידע אותם לגבי תוצאות הניתוח ושלב ההחלמה.

מן התקשורת

מהתמונות הרבות שד"ר קריכלי מפרסם באתר שלו בהחלט ניתן להתרשם מהמומחיות והמקצועיות שלו בתחום זה. המראה שלאחר הניתוח הוא פעמים רבות טבעי ואסתטי שלא ניתן להבחין שבוצע באף ניתוח בכלל. באתר ניתן גם לקרוא המלצות של מטופלים המשבחים את ד"ר קריכלי על כך שעשה את עבודתו בצורה הטובה ביותר.
בפורומים ברשת, העוסקים בתחום של ניתוחי אף, אפשר לראות תגובות נלהבות של מטופלים הממליצים בחום לבצע ניתוח אף אצל ד"ר קריכלי הנחשב על ידי רבים כמומחה מספר אחד בארץ בתחום זה.

אתר הבית: http://www.nosexpert.com
כתובת: רחוב פנקס 9 תל אביב
טלפון: 03-6023686