ד"ר מרקוס הראל

ד"ר מרקוס הראל

ד"ר מרקוס הראל, מומחה לכירורגיה קוסמטית ופלסטית, עבר את ההתמחות שלו בביה"ח הדסה עין כרם ובהמשך אף שימש כרופא מחלקה בכיר שם. המומחיות של ד"ר מרקוס היא בניתוחים כגון: ניתוחי חזה, ניתוח אף, עיצוב הגוף, שאיבות שומן, ניתוח פנים וניתוחי עפעפיים. לד"ר הראל ניסיון ומוניטין של אלפי ניתוחים פלסטיים. כיום הוא מבצע את ניתוחיו במרכז רפואי נ.א.ר.א בעיר רמת גן. פגישות הייעוץ עם המטופלים נערכות במרפאה ברמת אביב.

אודות

בסקר שנערך במוסף מותגים של העיתון הנחשב "גלובס" נקבע שד"ר הראל הוא המוביל כ"מותג" בתחום של ניתוחי אף. התוצאות של ניתוחי האף אותם מבצע ד"ר הראל הן תוצאות טבעיות בזכות היכולות הטכניות של ד"ר מרקוס, קפדנותו על הפרטים ובעיקר בזכות כישרונו, כאשר ברור לכולם, כי הכישרון הוא זה שמבדיל בין מנתח פלאסטי משכמו ומעלה לבין מנתח פלאסטי בינוני. באתר הבית של ד"ר הראל מרקוס ניתן לצפות בתמונות רבות של "לפני ואחרי" של ניתוחי אף, הקטנת חזה בגבר, הגדלת חזה, הקטנת חזה אצל נשים, הרמת חזה, ניתוח עפעפיים, מתיחת פנים, הצמדת אוזניים ועוד. כמו כן באתר מידע מפורט אודות הניתוחים השונים, הכולל גם הסבר קצר על אופן הניתוח ועל תקופת ההחלמה.

לד"ר מרקוס אתר בלעדי המוקדש לניתוחי אף ובו ניתן לצפות במגוון גדול מאוד של ניתוחי אף "לפני ואחרי". כמו כן, ניתן לקבל באתר מידע רב בנוגע לניתוחי אף. את ניתוחי החזה מבצע ד"ר מרקוס עם שתלי הסיליקון של החברה היחידה בארץ עם אישור ה- FDA – חברת מנטור האמריקאית.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • ד"ר מרקוס הראל הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת קורדובה בארגנטינה, הוא משתתף ומרצה לעיתים קרובות בכנסים בינלאומיים, בהם הוא מציג את הטכניקות הניתוחיות שבהם הוא מצטיין
  • בנוסף להיותו חבר פעיל באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, ד"ר מרקוס הראל חבר גם ב"איגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית".
  • ד"ר הראל משמש כיועץ לקופת חולים מאוחדת בתחום של הכירורגיה הפלסטית.

מרפאות וצוות רפואי

ד"ר מרקוס הראל מבצע את ניתוחיו האסתטיים במרכז הרפואי נ.א.ר.א. במרכז חמישה חדרי ניתוח, חדרי אשפוז וחדר התאושש. מדובר במרכז מודרני ומתקדם המספק למטופליו נוחות ואיכות. המרכז הרפואי נ.א.ר.א נחשב למרכז מבוקש מאוד, מהשורה הראשונה בארץ, ורופאים רבים מנתחים את מטופליהם במקום זה. כמו כן, המרכז מוכר על ידי רוב קופות החולים והביטוחים השונים.
כתובת המרכז: בית נח, רחוב ז'בוטינסקי 155, פינת רחוב בן גוריון 38 רמת גן.
טלפון המרכז: 03-7557111.

המרפאה של ד"ר מרקוס, ברמת אביב בצמוד לקניון רמת אביב, נמצאת במקום נוח ונגיש למטופליו המגיעים מכל רחבי הארץ, בתוכה נמצא גם חדר טיפולים המשמש את ד"ר מרקוס לניתוחים זעירים.

מן התקשורת

ד"ר מרקוס מנהל את פורום כירורגיה פלסטית: ניתוח אף באתר doctors.co.il
בדף הפייסבוק של ד"ר הראל אפשר למצוא המלצות של מנותחים שעברו ניתוחי אף, יחד עם תמונות לאחר הניתוח.

אתר הבית: http://www.drharel.co.il
כתובת: רח' ברודצקי 43, קומה 7, רמת אביב
טלפון: 03-7440951