ד"ר ג'קי גוברין

ד"ר ג'קי גוברין


אודות

ד"ר ג'קי גוברין, מומחה לכירורגיה פלסטית, סיים את לימודיו בבית הספר לרפואה של טכניון חיפה. את ההתמחות בתחום עבר ד"ר גוברין בבית החולים רמב"ם. בנוסף על כך, עבר ד"ר גוברין השתלמויות במרכזים רפואיים בארה"ב ובאירופה. ד"ר גוברין הוביל את הקמת המחלקה לכירורגיה פלסטית בביה"ח לגליל מערבי שנמצא בנהרייה. בבית חולים זה מיישמים ומפתחים שיטות רפואיות מהמתקדמות בארץ ובעולם. מלבד זאת, ד"ר גוברין עסק במחקר אשר הביא לפיתוח תכשיר רפואי המשמש לטיפול בכיבים כרוניים, התכשיר עומד להיכנס לשימוש בקרוב. בימים אלו עמל ד"ר גוברין על פיתוח שתל סיליקון שמשקלו קל יותר, כך יוכלו מנותחות החזה ליהנות מחזה גדול יותר בעוד שהמשקל יהיה קטן מהמקובל עד היום, המשקל המופחת של השתל אמור גם למנוע את צניחת השד לאחר מספר שנים.

השאיפה למצוינות בתחום עיסוקו, מלווה את ד"ר גוברין לאורך כל הקריירה המרשימה שלו. בכל ניתוחיו מקפיד ד"ר גוברין לשמור על המראה הטבעי של האיבר המנותח, המשתלב בצורה הרמונית עם שאר אברי הגוף, ללא סימני ניתוח ככל הניתן. ד"ר גוברין מאמין כי ניתוח פלסטי עוזר גם לנשמה וללב ולא רק לריפוי או שינוי המראה החיצוני.

באתר הבית של ד"ר גוברין תוכלו למצוא המלצות רבות ממטופלים מרוצים, גלריית תמונות של לפני ואחרי, והסברים על הניתוחים השונים אותם מבצע ד"ר גוברין באזורים: סנטר, פנים, חזה, בטן, אף ואוזניים. כמו כן, ד"ר גוברין מבצע שאיבת שומן. באתר של ד"ר גוברין יש קטגוריה נפרדת של "חומרי מילוי" ובה הסברים מעמיקים אודות חומרי המילוי השונים בהם משתמש ד"ר גוברין בטיפוליו השונים.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • מומחה בכירורגיה פלסטית
  • חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית
  • חבר בחברה האירופאית לכוויות
  • חבר בחברה הבינלאומית לכוויות
  • חבר בהסתדרות הרפואית בישראל

המרפאה והצוות רפואי

לד"ר גוברין שתי מרפאות האחת בנהרייה והשנייה בחיפה, שתי המרפאות מצוידות במיטב הציוד הקיים היום לטיפולים וניתוחים אסתטיים. המרפאה בחיפה נמצאת בבית הרופאים אותו הקים ד"ר גוברין בבניין עתיק שעבר עבודות שימור ושחזור, הבניין נמצא במושבה הגרמנית היפיפייה בחיפה והוא מעניק חוויה של נוחות ויוקרה ולמבקרים בו.

מן התקשורת

עבודותיו ורעיונותיו של ד"ר גוברין התפרסמו במגוון גדול מאוד של עיתונים ומגזינים וניתן להתרשם מהם באתר הבית שלו.

אתר הבית: http://www.govrin.co.il

המלצות על ד"ר גוברין

כתובת: בית הרופאים, שדרות בן גוריון חיפה
טלפון: 04-8550929, 04-8550930