ד"ר מאייר יצחק

ד"ר מאייר יצחק


אודות

עבור ד"ר מאייר יצחק ניתוחיים פלסטיים מהווים הגשמת חלום, כבר מגיל 10, תקופה בה אנחנו בדרך כלל לא יודעים מה אנחנו רוצים להיות, ד"ר מאייר חלם להיות מנתח פלסטי. ד"ר מאייר יצחק נחשב לאחד מבכירי וותיקי הענף, הוא עוסק בתחום למעלה מ-30 שנה וליווה את התפתחות הענף לאורך כל השנים. כיום ד"ר מאייר מקפיד להמשיך ולהתעדכן בחידושים, טכנולוגיה, מכשור וטכניקות בהשתלמויות ובכנסים למיניהם בארץ ובעולם.

אצל ד"ר מאייר יצחק ניתן לקבל ייעוץ ראשוני מעמיק לגבי כל הניתוחים אותם הוא מבצע וביניהם: שאיבת שומן, מתיחת בטן, הרמה והגדלת שדיים, הקטנת שדיים, הגדלת שדיים, ניתוחי שדיים, ניתוחי אף, עפעפיים, מתיחת פנים, גיניקומסטיה והצמדת אוזניים. בנוסף ד"ר מאייר יצחק מתמחה ובעל מוניטין רב בטיפולי הזרקות כגון: בוטוקס, חומרי מילוי ועוד.

במרפאתו של ד"ר מאייר מצוי מכשיר ייחודי וחדש לטיפול בעור מבוגר, למיצוק עור רפוי כהשלמה לניתוח מתיחת פנים. הטיפול נעשה ללא כאב ומבטיח מקצועיות ותוצאות מושלמות, הטיפול במכשיר משפר את הניתוח עצמו ומשיג בעבור המטופל את המראה האופטימאלי ביותר.
יחסו האישי, המקצועיות והניסיון הרב של ד"ר מאייר יצחק מאפשרים למטופליו להרגיש שהם נמצאים בידיים טובות. ד"ר מאייר מתעניין אצל כל מטופל ומטופל לגבי מצבו הרפואי והנפשי ומתאם ציפיות עם המטופלים טרם הניתוח, תיאום ציפיות זה והסבריו הרבים מעניקים למטופלים שקט נפשי וביטחון כך שמטופליו, רובם ככולם, שבעי רצון מהתהליך ומהתוצאה.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • חבר פעיל באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית
  • בוגר לימודי רפואה באיטליה
  • התמחות בכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון
  • התנסות באורטופדיה ורפואה פנימית

המרפאה והצוות רפואי

לד"ר מאייר יצחק מרפאת "מאייר קליניק" הממוקמת ליד קניון רמת אביב. המרפאה ממוקמת בצמוד למרכז רפואי רמת אביב בו מתבצעים הניתוחים עצמם. במרפאתו מקיים ד"ר מאייר את פגישת הייעוץ, ואת המעקב והטיפולים לאחר הניתוח. הצוות המקצועי והמיומן של ד"ר מאייר מעניק יחס אישי ומקצועי שמלווה את המטופל לאורך כל הדרך משלב הייעוץ ועד ההחלמה הסופית.

מן התקשורת

באתר הבית של ד"ר מאייר יצחק ניתן ליהנות מפורום פעיל בו ד"ר מאייר עונה על שאלות ומעניק מידע אמין ומקצועי מדי יום. כמו כן, המעוניינים בניתוח פלאסטי יוכלו להתרשם באתר מגלריית תמונות מרהיבה של לפני ואחרי.
כמעט בכל יום ראשון בבוקר ד"ר מאייר יצחק מתארח בתוכנית הבוקר "לחיות טוב" ובה הוא מספר על הניתוחים הפלאסטיים השונים, על השינויים המתרחשים בתחום, על טכניקות חדשות וכדומה. בנוסף, ד"ר מאייר התארח במספר תוכניות טלוויזיה בהם הסביר על ניתוחים פלסטיים שונים שהם תחום המומחיות שלו. ניתן לראות גם את התוכניות באתר הבית שלו.

אתר הבית: http://www.majer-clinic.com/
כתובת: רחוב ברודצקי 43 ברמת אביב
טלפון: 1700-70-70-94