ד"ר מיכאל שפלן

ד"ר מיכאל שפלן


אודות

ד"ר מיכאל שפלן מנתח פורץ דרך, נחשב כיום לאחד מהמנתחים המובילים בארץ ובעולם בתחום הכירורגיה הפלסטית, האסתטית והמשחזרת. ד"ר שפלן למד את התחום בתל אביב בשוויץ והמשיך את לימודיו בהתמחות בניו יורק, בבוסטון ובכירורגיה כללית בהרווארד. בעברו ד"ר מיכאל שפלן השתתף במשלחת לסין, שם ניתח מומים מולדים של החיך ושפה שסועה. הניתוחים הללו התקיימו בתנאים קשים מאוד והיו מקרים בהם לא היה ניתן להיעזר בהרדמה קונבנציונלית, ניתוחים אלו הצריכו מד"ר שפלן לגלות תעוזה, יצירתיות ומקצועיות.
בארה"ב, ד"ר שפלן ניהל את הפעילות במרכז שיקומי לנכי מלחמה והקים שם מעבדה לכירורגיה פלסטית מיקרו-וואסקולרית.

במהלך שנות עבודתו ד"ר מיכאל שפלן פיתח וחקר שחזור שד לאחר כריתה מרקמות עצמוניות. המחקר הזה זיכה אותו בפרס יוקרתי והיווה פריצת דרך בתחום שחזורי השד, היום ד"ר שפלן ממשיך לפתח את התחום, להשתתף בהרצאות ובכנסים חשובים בנושא זה ובנושאים רלוונטיים רבים אחרים.

לדבריו, ד"ר מיכאל שפלן מעניק יחס אישי לכל מטופליו, הוא מלווה אותם משלב פגישת הייעוץ שבה הוא נוכח באופן אישי ועד שלב ההחלמה. בפגישת הייעוץ ד"ר שפלן מפרט את כל שלבי התהליך של הטיפול והוא משתדל להסביר במדויק לא רק בנוגע לתוצאות הניתוח, אלא גם בנוגע להשלכות של הניתוח, הסיכונים, הסיבוכים האפשריים ועוד. ד"ר שפלן משתדל לשלב בין רגישות, אמפטיה והבנה, לבין מקצועיות ממדרגה ראשונה.

אצל ד"ר מיכאל שפלן ניתן לקבל מגוון גדול מאוד של טיפולים ביניהם ניתוחי כירורגיה פלסטית הכוללים: השתלת שומן, עור, הצמדת אוזניים, הגדלת סנטר, ניתוחי אף, ניתוחי פנים, עיצוב הגוף, השתלת תא גזע משומן עצמי וניתוחי שדיים. כירורגיה משחזרת: שחזורי אף, אסימטריה בשדיים, שחזור פטמה וקעקוע עטרה, כירתה מניעתית ושחזור מיידי, שחזור מאוחר ומיידי לאחר כריתת שד בעקבות סרטן שד. ד"ר שפלן מבצע גם ניתוחים וטיפולים מיוחדים לגברים בתחומים שונים.
כמו כן, ד"ר שפלן מעניק מגוון של טיפולים אסתטיים כגון: הגדלת נפח לחיים, הגדלת נפח שפתיים, הידרט, ג'ובידרם סמייל, וולומה, מילוי והעלמת קמטים, בוטוקס וטיפולי עור.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • פרס 'ג'ימס בראון' על מפעלו בפיתוח שיטת שחזורי שד ע"י רקמות עצמוניות.
  • מומחה בכירורגיה פלסטית ובכירורגיה כללית, מטעם המועצה המדעית של הסתדרות הרופאים בישראל והמועצה האמריקאית.
  • חבר בצוות האקדמי באוניברסיטת וירג'יניה.
  • בוגר אוניברסיטת תל אביב.
  • לימודי רפואה בשוויץ.
  • תואר פרופסור מטעם Isaps.

המרפאה והצוות רפואי

במרפאתו של ד"ר מיכאל שפלן מתקיימות פגישות ייעוץ עם ד"ר שפלן בעצמו, בפגישות אלו הרופא מתרשם מהמצב הקיים ומקבל מושג לגביי ציפיות המטופל מהניתוח. פגישת הייעוץ אורכת כחצי שעה עד שעה וכרוכה בתשלום של 800 ₪ לייעוץ רפואי ו-300 ש"ח לפגישת הייעוץ הראשונה.

מן התקשורת

באתר הבית של ד"ר מיכאל שפלן ניתן להתרשם מתמונות של לפני ואחרי מטיפולים וניתוחים שונים. בנוסף ישנם באתר מאמרים, קטעי עיתונות, ספרים שד"ר שפלן השתתף בכתיבתם, ותוכניות טלוויזיה שבהן הוא השתתף בנושאי כירורגיה פלסטית וטיפולים אסתטיים.
ד"ר שפלן מנהל את פורום השתלת תאי גזע ושומן באתר של אסתטיקה.

אתר הבית: http://www.scheflan.co.il/
כתובת: רחוב הנחושת 2 רמת החייל (תל אביב)
טלפון: 03-64992333, פקס: 03-6496449