ד"ר יורם וולף

ד"ר יורם וולף

לד"ר יורם וולף שם בינלאומי בזכות הישגיו ופעילותו הרבה בתחום האסתטיקה. ד"ר וולף עבר השתלמות בכירורגיה אסתטית ובמיקרו-כירורגיה בבית חולים בצרפת, בארץ הוא התמחה בכירורגיה פלסטית ביחידת הכוויות ובמחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים "בילינסון". התמחות נוספת של ד"ר וולף הייתה בכירורגיה כללית במחלקה הכירורגית בבית החולים "איכילוב".

אודות

כדי לשמור על המומחיות שלו, ד"ר יורם וולף מקפיד להתעדכן כל העת בשינויים ובחידושים בתחום האסתטיקה הפלסטית ומשתתף בכנסים והשתלמויות בארץ ובעולם באופן קבוע. עברו המקצועי כולל גם זכייה בפרסים יוקרתיים רבים, כתיבת מאמרים מדעיים שהתפרסמו בכתבי עת רפואיים, הדרכת מתמחים וסטודנטים בתחום עבודות, והפקת עיתון ישראלי ייחודי לכירורגיה אסתטית ופלסטית.

ד"ר יורם וולף מעניק שירותים כירורגים פלסטיים למבוטחי "מכבי" וגם למבוטחי ביטוחי בריאות פרטיים למיניהם. במרפאתו של ד"ר יורם וולף המטופלים זוכים לגישה כנה, עידוד וליווי לאורך כל הדרך, החל מפגישת הייעוץ ועד להחלמה מלאה לאחר הניתוח. ניסיונו הרב של ד"ר יורם וולף מעניק לו את הידע והכלים להתאים כמיטב יכולתו את הניתוח והתוצאות העתידיות שלו למטופל, על כל המשתמע מכך.

ניתוחי הבטן של ד"ר יורם וולף נחשבים לפופולאריים במיוחד, הוא מוביל בסוג ניתוח זה ומבצע את הניתוח בטכניקה חדשנית ללא השראת נקזים בגוף, דבר המבטיח צלקת עדינה והחלמה מהירה יותר. ניתוחים אלו נפוצים ומבוקשים בעיקר אצל נשים לאחר לידה ובמיוחד אצל אותן נשים שעברו ניתוח קיסרי. מתיחת בטן מתאימה גם לנשים וגברים שהשילו קילוגרמים רבים ממשקלם ונוצר להם עודף עור משמעותי הפוגם במראה ובהרגשה.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • דיפלומה במיקרו-כירורגיה מאוניברסיטת פריז
  • תואר שני בכירורגיה פלסטית בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב
  • תואר שני במנהל מערכות הבריאות בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב
  • מומחה לכירורגיה פלסטית
  • חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה אסתטית ופלסטית

המרפאה והצוות רפואי

לד"ר יורם וולף שתי מרפאות פרטיות הממוקמות באילת ובתל אביב. הצוות שעובד בכל אחת מהמרפאות מעניק ליווי אישי צמוד ברמה מקצועית גבוהה, בשירותים השונים שהמרפאות מעניקות וביניהם: הזרקות מילוי בקמטים ובתווי הפנים, ניתוחי בטן, שאיבות שומן, ניתוחי חזה, ניתוחי פנים, וטיפולי "אסתטיקה קלה". מרפאותיו של ד"ר יורם וולף נחשבות לטובות ומקצועיות, הן מספקות שירות רפואי ברמה גבוהה מאוד בשילוב יחס אישי ונעים המקל על התהליך. במרפאות אוירה תומכת ואינטימית המשפרת את איכות חייהם של המטופלים במרפאה במהלך הטיפול.

מן התקשורת

באתר הבית של ד"ר יורם וולף ניתן להתרשם בצפייה בגלריית התמונות של מטופלים, לפני ואחרי. במקביל ניתן לקרוא באתר הבית מאמרים שנכתבו בעיתונים ובמגזינים לאורך השנים כגון:

אתר הבית: http://www.dr-wolf.co.il/
כתובת: רחוב הברזל 11, בניין A, קומה חמישית, תל אביב.
טלפון: 03-6448880, 054-3128880, 054-6618880