ד"ר דב קליין

ד"ר דב קליין

ד"ר דב קליין סיים לפני יותר מ- 20 שנה בהצטיינות לימודי רפואה באיטליה. את ההתמחות בכירורגיה פלסטית עשה ד"ר קליין בבית החולים תל השומר, במהלך ההתמחות הוא אף זכה בפרס "קפלן", בזכות השתתפותו במחקר לקידום הרפואה. ד"ר דב קליין נחשב כיום לאחד מהפלסטיקאים המובילים בעולם ורופאים רבים מארצות רבות מגיעים למרפאתו, כדי להשתלם ולשמוע על טכניקות הטיפול שבהן הוא נוקט.

אודות

ד"ר קליין משתתף מידי פעם בניתוחים לצד פלסטיקאים מובילים באירופה. בנוסף לכך, הוא לוקח חלק בכנסים בינלאומיים רבים וחשובים לפלסטיקה, בהם הוא מרצה על השיטות המתקדמות שאותן הוא מבצע בניתוחיו הפלאסטיים, וכן על ההמצאות שהוא גילה בתחום שחלקן אף רשומות כפטנטים. לפני מספר שנים השתתף ד"ר קליין במשלחת המומחים הפלסטיים, אשר נסעה לנפאל כדי לנתח ילדים שנולדו עם שפה שסועה, הוא אף התארח בביתו של ראש הממשלה כחלק מטקס ההודיה על תרומתו הרבה לילדי נפאל.

באתר הבית של ד"ר קליין תוכלו לקרוא הסברים אודות הניתוחים השונים אותם הוא מבצע כגון: ניתוח אף, ניתוח אוזניים, ניתוחי חזה (הגדלה, או הקטנה), ניתוח הרמת גבות, ניתוחים וגינאליים, ניתוח סנטר, שאיבת שומן, ניתוח עפעפיים ועוד. כמו כן, תוכלו לצפות בסרטונים המראות תוצאות של הניתוח לפני ואחרי והסברים אודות ניתוחים והליכים אסתטיים כגון: מתיחת בטן, בוטוקס, מתיחת פנים ללא ניתוח ועוד. הטיפולים האסתטיים אותם מבצע ד"ר קליין הינם בן השאר: חומצה הילורונית, בוטוקוס, מילוי קמטים בסיליקון, עיצוב ועיבוי שפתיים, עיצוב שפתיים, קולגן, מתיחת פנים ועוד. ד"ר קליין מפרסם באתר שלו שורה של לקוחות ממליצים, תמונות של דוגמניות שעברו אצלו ניתוחים פלאסטיים יחד עם תמונותיהן, כך שתוכלו להתרשם מהתוצאות.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • מומחה בכירורגיה פלסטית
  • חבר פעיל באיגוד הישראלי של כירורגיה פלסטית
  • חבר באיגוד האירופאי של כירורגיה פלסטית
  • עבר מגוון התמחויות בארה"ב צרפת ואיטליה
  • מנחה סדנאות בינלאומיות בתחום הניתוחים הפלאסטיים
  • זוכה פרס קפלן היוקרתי

צוות רפואי

ד"ר ליאורה הולנדר, משמשת כמנהלת היחידה להצערת העור ופיסול הפנים במרפאות של ד"ר קליין. ד"ר הולנדר פיתחה טכניקה ייחודית לפיסול הפנים ללא ניתוח, אלא על פי שכבות העור. שיטה זו מצעירה את מראה הפנים, מדגישה תווי פנים, בונה עצמות לחיים ומחליקה קמטים ללא ניתוח כאמור. בנוסף לכך, ד"ר הולנדר עובדת בבית החולים אסף הרופא בתחום כירורגיה פלאסטית משחזרת. את לימודי הרפואה בטכניון חיפה היא סיימה בהצטיינות.

ד"ר חיים אלוני מנהל את מחלקת הרפואה האסתטית גניקולוגית אצל ד"ר קליין. ד"ר אלוני הוא מומחה בניתוחי צוואר הרחם וניתוחים קיסריים והוא משמש כרופא בכיר במחלקה האונקו-גניקולוגית בביה"ח תל השומר. כמו כן, ד"ר אלוני אשר התמחה בגניקולוגיה בביה"ח שערי צדק בירושלים, מנתח גם במסגרות פרטיות ובקופ"ח מכבי.

המלצות וידיעות מן התקשורת

אתר הבית: http://www.drklein.co.il
כתובת: רחוב יוניצ'מן 21, תל אביב. בית מנדרין קומה 1
טלפון: 03-6444722