ד"ר רון טנצר

ד"ר רון טנצר


אודות

ד"ר רון טנצר הינו רופא-מנתח, מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל ניסיון של למעלה מעשר שנים בביצוע אלפי ניתוחים כירורגים ואסתטיים בארץ ובחו"ל. ד"ר טנצר התמחה בכירורגיה כללית ופלסטית בבית חולים בילינסון ובמאיר ובנוסף עבר השתלמות בניתוחים כירורגים בבתי חולים מובילים בהולנד ובגרמניה.

כיום ד"ר רון טנצר מנהל מרפאה פרטית בתחום הטיפולים האסתטיים והכירורגיה הפלסטית. ד"ר טנצר ידוע כמעניק לכל מטופליו טיפול מקצועי, אדיב ואמין הכולל ליווי אישי ויחס חם לכל מטופל, הוא משתמש בטכניקות חדישות ומתקדמות המעניקות את המראה והתוצאה הטובים ביותר בהתאם לנתונים ולבקשות שמולו. כבר בכניסה למרפאה המעוצבת ניתן לחוש באווירה האינטימית, הרגועה והאסתטית. מטופליו הרבים מאושרים מהתוצאות, חוזרים לטיפולים נוספים וממליצים עליו בחום בפורומים השונים.
בנוסף לעבודתו במרפאה הפרטית, ד"ר טנצר משמש גם כיועץ בקופת חולים "מכבי" בתחום של כירורגיה פלסטית, עבודתו כיועץ כוללת בדיקות וניתוחים המתבצעים גם בבתי החולים של הקופה וגם במרפאה הפרטית שלו.

מרפאתו של ד"ר טנצר ידועה במחיריה הנוחים, ישנן הצעות למסלולי מימון מיוחדים לטיפולים וניתוחים המעניקים אפשרות לממן את הניתוח אפילו עד 72 תשלומים. ניתן להתעדכן במבצעים השונים ובחידושים באתר הבית של ד"ר טנצר.

השירותים אותם מעניק ד"ר טנצר על פי הפרסום באתר שלו הם: ניתוחי הרמת חזה, הגדלת חזה והקטנת חזה. ניתוחי מתיחת פנים וצוואר, ניתוח אף, ניתוח אוזניים, ניתוח הרמת גבות/מצח, ניתוח עפעפיים. ניתוח מתיחת בטן ושאיבת שומן. באתר הבית תוכלו למצוא גם מידע המסביר אודות הניתוחים וגם תמונות של לפני ואחרי הניתוח.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • בוגר הפקולטה לרפואה בתל אביב.
  • חבר פעיל באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.
  • יועץ לכירורגיה פלסטית בקופת חולים "מכבי".
  • רופא-מנתח, מומחה לכירורגיה פלסטית, מטעם המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואי בישראל ומשרד הבריאות.

המרפאה והצוות רפואי

כפי שציינו בתחילת המאמר לד"ר רון טנצר מרפאה פרטית בנתניה, הוא מנהל אותה במקצועיות רבה תוך שימת דגש על אמינות, אדיבות, טיפול מקצועי וליווי אישי של כל מטופל. במרפאה מוצעים טיפולים רבים ומגוונים על ידי צוות מקצועי המעניק יחס אישי וחם.
כל מטופל מקבל ייעוץ אישי על ידי ד"ר רון טנצר וצוותו. בייעוץ הראשוני ניתנת הדרכה למטופל לגבי הכנות הנדרשות טרם הניתוח והסברים על הניתוח עצמו ותהליך ההחלמה.
כל הניתוחים מתבצעים על ידי ד"ר רון טנצר עצמו והוא זה שממשיך את הביקורות לאחר הניתוח. הטיפולים והניתוחים נעשים בטכניקות מתקדמות, חדישות, יעילות והבטוחות ביותר.
בנוסף לניתוחים האסתטיים המרפאה מציעה מגוון טיפולים כירורגיים למיניהם וטיפולים לא כירורגיים הכוללים: טיפולי ורידים ונימים, עיסויים לימפטיים, איפור קבוע, הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי, קוסמטיקה רפואית מתקדמת ועוד.
מרפאתו של ד"ר רון טנצר מתפקדת גם כמרפאה עצמאית לכירורגיה פלסטית של "מכבי", בה מתבצעים ייעוצים וניתוחים בתחומים שונים כגון: ניתוחי עפעפיים, ניתוחי אוזניים, ניתוחי שד לנשים ולגברים, תיקון צלקות, טשטוש כוויות, כריתת גידולי עור – גידולי עור ממאירים ושפירים ועוד.
כאן המקום לציין כי בנוסף לשיתוף הפעולה עם קופ"ח מכבי ד"ר רון טנצר נמצא בהסדר עם חברות ביטוח רבות.

מן התקשורת

באתר הבית של ד"ר רון טנצר ניתן להתרשם ממראה המרפאה החדשה, לקבל הסברים אודות הניתוחים המלווים בתמונות של לפני ואחרי. כמו כן תוכלו לקרוא מאמרים שונים שנכתבו ע"י ד"ר רון טנצר בתחומים שונים של הכירורגיה הפלסטית.
ד"ר רון טנצר מנהל פורום שאיבת שומן בו הוא עונה על שאלות בנושא.

אתר הבית: http://www.drtenzer.co.il/
כתובת: רחוב גיבורי ישראל 7, אזה"ת פולג, נתניה
טלפון: 09-8841933, פקס: 09-8338169