ד"ר ליפשיץ רוברטו

ד"ר ליפשיץ רוברטו

ד"ר ליפשיץ רוברטו נחשב לאחד הרופאים המובילים בארץ ובעולם בתחום הרפואה האסתטית. מטופליו של ד"ר ליפשיץ מגיעים אליו, על מנת לזכות בטיפולים איכותיים ברמה גבוהה, ובזכותו הם מעניקים לפנים שלהם מראה צעיר יותר, בדרך כלל ללא הליך ניתוחי. בפורומים הרבים הנוגעים לתחום הרפואה האסתטית, ניתן לקרוא המלצות חמות רבות על ד"ר ליפשיץ.

אודות

ד"ר ליפשיץ עושה בעצמו את הטיפולים של מילוי שקעים, העלמת קמטים ושפתיים והוא מתגאה בשימוש בחומרי המילוי המתקדמים והבטוחים בעולם. חומרי המילוי בהם משתמש ד"ר ליפשיץ הם בעלי אישור משרד הבריאות האירופאי, האמריקאי והישראלי. בזכות ניסיונו הרב של ד"ר ליפשיץ, בזכות אלפי המטופלים ובזכות הוותק שלו, הוא זוכה להערכה רבה בקהילה המקצועית. ד"ר ליפשיץ אשר עלה לארץ בשנת 1978, סיים את לימודי הרפואה שלו בארגנטינה בהצטיינות. את התמחותו עבר בביה"ח מאיר. בכל שנות עבודתו ד"ר ליפשיץ השתתף בהשתלמויות רבות בתחום זה והוא נחשב לאחד החלוצים בארץ בתחום של הצערת העור ללא ניתוח.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • חבר באיגוד הכירורגים הדרמטולוגים
  • חבר בהסתדרות הרפואית

המרפאה והצוות רפואי

מגוון הטיפולים הניתנים במרפאה של ד"ר ליפשיץ רוברטו כולל את הטיפולים הבאים: בוטוקס לקמטים, מילוי קמטים, מילוי ועיצוב שפתיים, מילוי שקעים מתחת לעיניים, מזותרפיה, מתיחת פנים חלקית, טיפולי בוטוקס למיגרנות, טיפולי בוטוקס להזעת יתר, מילוי ועיצוב לחיים, עיצוב סנטר וקו לסת, הצערת כף היד ועוד.

באתר הבית של ד"ר ליפשיץ, תוכלו לקבל הסבר קצר אודות מרבית הטיפולים אותם מבצע הד"ר, יחד עם תמונות לפניי ואחרי. ההסברים כוללים גם מידע אודות חומרי המילוי הספציפיים לכל טיפול בהם משתמש ד"ר ליפשיץ.

מן התקשורת

  • באתר של ד"ר ליפשיץ תוכלו לקרוא את הכתבה שהתפרסמה במגזין לאשה במדור בריאות על טיפולו הייחודי של ד"ר ליפשיץ במגרנות.
  • בפורום בוטוקס ומילוי קמטים, תוכלו לשאול את ד"ר ליפשיץ רוברטו, שאלות בתחום זה ולקבל עליהן את תשובתיו בהקדם.

אתר הבית: http://rdl.co.il/DEFAULT.asp
כתובת: רח' אחוזה 198, מרכז גולן, רעננה.
טלפון: 09-7743284, 050-7377773