עיצוב ירכיים בבוטוקס

עיצוב ירכיים בבוטוקס

חומר הבוטוקס (רעלן) מפורסם בעיקר בזכות השימוש אשר נעשה בו בהליכים קוסמטיים לצורך הסרה וטשטוש של קמטים בפנים. השפעתו של חומר הבוטוקס באה לידי ביטוי בכך שהוא גורם לשיתוק השרירים באופן זמני ועל ידי כך משווה לעור מראה חלק יותר.

בשנים האחרונות התגלתה דרך נוספת לניצולו של חומר הבוטוקס לצורך הליכים קוסמטיים – שימוש בבוטוקס לצורך עיצוב אזור הירכיים.

איך הבוטוקס משפיע על עיצוב הירכיים

השימוש הקוסמטי של בוטוקס לצורך עיצוב המותניים והירכיים החל רק בשנים האחרונות ומהסיבה הזאת, אנשים רבים עדיין לא שמעו אודותיו. ההשפעה של בוטוקס על הירכיים באה לידי ביטוי באותה הצורה בדיוק בה הוא משפיע על החלקת הקמטים באזורים של הפנים, הזרקת בוטוקס באזור הירכיים תורמת להחלקת קווים לא רצויים, סילוק קמטים מאזור הירכיים והחלקתם של שטחים נוספים באזור הזה.

חשוב לדעת שיש גם תופעות לוואי

בשנים האחרונות השימוש בבוטוקס למטרות קוסמטיות הפך לפופולארי מאוד, אך השימוש בבוטוקס לצורך עיצוב הירכיים, החל כאמור רק בתקופה האחרונה. מכיוון שמדובר בטיפול חדש יחסית, אין עדיין מספיק אסמכתאות לאפקטיביות שלו לאורך זמן ובנוסף, התקבלו גם תלונות רבות על תופעות הלוואי שיכולות להיגרם כתוצאה ממנו. מהסיבות הללו ובעיקר בגלל התלונות על תופעות הלוואי, ישנה התנגדות רבה לשימוש בבוטוקס למטרת עיצוב הירכיים. בין תופעות הלוואי אשר יכולות להיגרם כתוצאה מהטיפול הזה: גירויים בעור, שטפי דם, בעיות נשימה, כאבי ראש וגם תסמינים שונים הדומים למחלת השפעת.