ד"ר מאיר כהן

ד"ר מאיר כהן

ד"ר מאיר כהן, מומחה לכירורגיה פלסטית, נחשב לאחד מהמנתחים הפלסטיים המובילים בארץ בתחום של כירורגיה פלסטית. במהלך השנים צבר ד"ר כהן ניסיון רב בניתוחים פלסטיים אותם הוא ביצע במבחר של מוסדות מובילים בתחום זה בארץ ובחו"ל. ד"ר מאיר כהן סיים בהצטיינות, באוניברסיטת תל אביב את לימודי המסטר בכירורגיה פלסטית. את ההשתלמות שלו הוא עשה באוניברסיטת טורונטו בקנדה. כיום משמש ד"ר כהן כרופא בכיר במרכז שניידר. כל ניתוח פלסטי המבוצע אצל ד"ר מאיר כהן, מבוצע באופן אישי על ידיו, בסיוע אנשי הצוות שלו.

אודות

באתר הבית של ד"ר מאיר כהן תוכלו לקרוא אודות "האני מאמין" שלו וכן תקבלו פירוט מלא ויסודי אודות מגוון הטיפולים והניתוח שמבצע ד"ר כהן במרפאתו כגון: הזרקות לטיפול בקמטים, ניתוח אף, ניתוח אוזניים, אבחון ומעקב ממוחשב אחרי שומות, ניתוח שאיבת שומן מהצוואר, ניתוחי חזה, ניתוח הגדלת איבר מין, איפור קבוע, כירורגיה פלסטית של ילדים ועוד. כל ההסברים מלווים בתמונות של לפני ואחרי. בניגוד למנתחים פלאסטיים אחרים, ד"ר מאיר כהן מפרסם באתר שלו מחירון עדכני של הטיפולים והניתוחים אותם הוא מבצע.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • מומחה בכירורגיה פלסטית
  • חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית
  • חבר באיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית של הראש והפנים
  • חבר ברשות המחקר האמריקאית בכירורגיה פלסטית
  • סיים בהצטיינות לימודים באוניברסיטה העברית בירושלים
  • מרצה עמית בחוג לכירורגיה של אוניברסיטת ת"א

המרפאה והצוות רפואי

במרפאה של ד"ר מאיר כהן ישנה הקפדה מלאה על בטיחות, סטריליות וציוד. המרפאה מאובזרת במיטב הציוד הכירורגי, המאפשר מתן טיפולים איכותיים, בטכניקות חדשניות וברמה גבוהה. את טיפולי הפילינג והסרה של נגעים מבצע ד"ר מאיר כהן, בין השאר, גם באמצעות מכשיר לייזר משוכלל. מנהל חדר ניתוח הוא אילן לוי אשר לו הכשרה מלאה בחדר ניתוח וניסיון בעבודה בבתי החולים המובילים בארץ. חוה לוי מלווה את המטופלים הרבים לפני ואחרי הניתוח בתפקידה כמתאמת המרפאה לכירורגיה פלסטית.

מן התקשורת

ד"ר מאיר כהן הופיע במספר רב של כתבות עיתונאיות כגון: "תעשיית השיפוצים" שהתפרסמה בעיתון ידיעות, "קרמים רפואיים" שהתפרסמה במגזין לאישה, "בוטוקס להזעה" שהתפרסמה במגזין עולם האישה, "תיקון גולגולת של תינוק" כתבה שהתפרסמה בבטאון האיגוד לכירורגיה פלסטית, "טיפול בצוואר נפול" בעיתון מעריב ועוד. כמו כן, ד"ר מאיר כהן התראיין במספר תוכניות אירוח כגון: התוכנית של פרופ' קרסו בערוץ 10, התוכנית של בן כספית בערוץ 2 ועוד.

אתר הבית: http://www.drcohen.co.il
כתובת: מגדל משה אביב, קומה 21, רמת גן
טלפון: 052-6007474, 03-6134737