ד"ר אייל וינקלר

ד"ר אייל וינקלר


אודות

ד"ר אייל וינקלר אשר מנהל כיום את המחלקה לכירורגיה פלסטית בביה"ח שיבא, הוא מומחה בניתוחים פלסטיים וניתוחים קוסמטיים. בנוסף, ד"ר וינקלר מומחה במיקרוכירוגיה משחזרת.
ד"ר וינקלר סיים את לימודיו באוניברסיטת בן-גוריון בפקולטה לרפואה וקיבל רישיון מומחה בניתוחים קוסמטיים וכירורגיה פלאסטית של המועצה המדעית של משרד הבריאות. את תת ההתמחות שלו במיקרוכירוגיה סיים ד"ר וניקלר בניו-יורק. במהלך השנים ד"ר וינקלר עבר השתלמויות רבות בניתוחים פלסטיים בקנדה ובארה"ב.

השירותים אותם מעניק ד"ר וינקלר בתחום הניתוחים הקוסמטיים הם: מילוי קמטים, מתיחת פנים, ניתוח עפעפיים, ניתוח הרמת מצח, שאיבת שומן, ניתוח הצמדת אוזניים, ניתוחי שדיים כולל ניתוח תיקון אסימטריה וניתוח מתיחת בטן.
בניתוחי שאיבת השומן והקטנת חזה, ד"ר וינקלר משתמש בשיטות ניתוח ייחודיות אותן הוא למד בחו"ל. ניתוחי הקטנת החזה של ד"ר וינקל שנעשים בשיטתו המיוחדת עוזרים לשד המוקטן להיראות טבעי ומבטיחים מספר מועט של צלקות. ד"ר וינקלר נחשב כיום לרופא המוביל בארץ בניתוח הקטנת חזה.

בעבודתו משתדל ד"ר וינקלר לשלב בין הכירורגיה הקוסמטית והכירורגיה המשחזרת, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. ד"ר וינקלר מקפיד להתעדכן כל העת בנוגע לטכניקות החדשות, אבל מצד שני הוא מבצע רק ניתוחים שבהם הוא צבר ניסיון רב. ד"ר וינקלר חרט על דגלו את הרצון לתת למטופליו את הטוב ביותר וזאת קודם כל באמצעות חום, הקשבה ואמפתיה לצורכי המטופלים.

באתר הבית של ד"ר וינקלר תוכלו לקרוא על מגוון הפעולות והניתוחים הקוסמטיים אשר מתבצעים במרפאתו כגון: טיפולי הזרקות, ניתוחים שיחזוריים וכמובן ניתוחים קוסמטיים. בכל קטגוריה ניתן למצוא מידע אודות הניתוח הכולל גם את תהליך ההחלמה וגם את הסיבוכים הקיימים לאותו ניתוח. כמו כן ישנם באתר תמונות של לפני ואחרי של ניתוחים וטיפולים קוסמטיים כגון: גיניקוסמטיקה, הקטנה והרמת שדיים, מתיחת פנים, ניתוח אף, רסטילן וכדומה.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • יו"ר איגוד הפלסטיקאים בישראל בשנים 2005-2009
  • מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בביה"ח שיבא
  • בוגר הפקולטה לרפואה
  • מומחה בכירורגיה פלסטית
  • סיום התמחות במיקרוכירוגיה
  • השתלמויות בחו"ל בתחום של ניתוחים קוסמטיים

צוות רפואי

ד"ר וינקלר עובד במרפאתו הפרטית עם צוות רפואי קבוע הכולל: אח חדר ניתוח, מרדים בכיר, אח חדר ניתוח בכיר ומתאמת רפואית שמטרתה לעמוד לרשות המטופלים ולענות על שאלותיהם ובקשותיהם לכל אורך הדרך. הצוות הקבוע של ד"ר וינקלר מאפשר לו להעניק למטופליו שירות טוב ומקצועי ומעל הכול יחס אישי.

מן התקשורת

ד"ר וינקלר השתתף במספר כתבות בעיתונים, מגזינים וברשת כגון: כתבה שהתפרסמה במגזין ynet, על ניתוח לשחזור שדיים בשיטה המיקרו-כירורגית שד"ר וינקלר ביצע בשידור חי. כתבה אודות פתרונות חלופיים לניתוחים פלאסטיים שהתפרסמה במגזין "את" במדור אופנה ויופי. כתבת פרופיל במגזין בלייזר ועוד. כמו כן, ד"ר וינקלר הופיע בחדשות 10 ובחדשות ערוץ 2.
את הכתבות וסרטוני הווידיאו של התוכניות בהשתתפות ד"ר וינקלר ניתן לראות באתר הבית שלו.

לד"ר וינקלר יש פורום לניתוחים אסתטיים שבו ניתן לשאול שאלות ולהתייעץ בנושאים הרלוונטיים.

אתר הבית: http://www.drvinkler.co.il/
כתובת: רחוב ברודצקי 43 רמת אביב
טלפון: 03-5278128