ד"ר אלדד מור

ד"ר אלדד מור

ד"ר אלדד מור, מומחה לכירורגיה פלסטית בהדסה ירושלים, מתייחס לכל מטופל כאל יצירת אמנות הדורשת פיסול מקצועי ומדויק, בהתאם לרצונו של המטופל. ד"ר אלדד מקפיד להעניק יחס אישי לכל אחד ואחת ממטופליו.

אודות

ד"ר אלדד הוא בעל מומחיות רבה בניתוחים רבים כולל ניתוחי תיקון כגון: שאיבת שומן לצורך פיסול מראה הגוף, ניתוח מתיחת בטן, ניתוחי חזה (הגדלה, הקטנה ועיצוב), ניתוחי הצמדת אוזניים, ניתוחי אף, ניתוחי עפעפיים, מתיחת פנים, גינקומסטיה, ניתוחי ישבן, הקטנת שפתיים לאחר הזרקת סיליקון ועוד.

לד"ר אלדד מור מוצרים קוסמטיים רפואיים שפותחו ישירות על ידו, בעקבות ניסיון ובדיקות שנמשכו שנים רבות, מוצרים אלו הינם מוצרים רפואיים לכל דבר ועניין וניתן להשיגם אך ורק במרפאתו. המוצרים של ד"ר אלדד נועדו לתת מענה להשלמת הטיפולים האסתטיים של הפנים.
בין מוצריו: קרם להעשרת העור לאחר שיוף מכני או פילינג, קרם למניעת סימני מתיחה, קרם הבהרה רפואי, קרם לפילינג.

בנוסף לניתוחים ולטיפולים הקוסמטיים ד"ר אלדד מור מעניק טיפול חדשני המחזיר לדבריו את זוהר הנעורים – החלקה של קמטי הבעה ומחיקת קמטוטים על ידי חומרים חדשים שפותחו במעבדה בצרפת. הטיפול מתבצע על ידי הזרקה של החומר, אשר הוא אינו רעיל והפרוצדורה של הטיפול נחשבת לפשוטה ובטוחה.

תעודות, הסמכות וחברויות

  • בוגר בהצטיינות בבית הספר לרפואה ע"ש רפופורט בטכניון, חיפה.
  • חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.
  • חבר באיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית.
  • חבר באקדמיה האירופית לניתוחים קוסמטיים.

המרפאה והצוות רפואי

לד"ר אלדד מור מרפאה הממוקמת בצמוד לקניות רמת אביב. המרפאה מעוצבת מתוך מטרה לתת למטופלים אוירה רגועה, נעימה ומסבירת פנים. במרפאה של ד"ר אלדד ניתן ליהנות מטיפולים רפואיים, קוסמטיים ואסתטיים, שחלקם כוללים גם הליך ניתוחי למשל: אסתטיקה דנטאלית, מתיחת פנים, ניתוחי אף וסנטר, שתלים לפנים, שתלים לעכוזים, ניתוחי עפעפיים, ניתוחי שדיים, שאיבת שומן, מתיחת בטן ועוד. כמובן שמרפאה ישנם גם טיפולים שאינם מצריכים התערבות כירורגית כגון: הזרקות בוטוקס, חומרי מילוי לקמטים, הזרקות להעלמת נימים וורידים, עיסויים לימפטיים לאחר ניתוחים, איפור קבוע, טיפוליים קוסמטיים לפנים ועוד.
כל הניתוחים והטיפולים מבוצעים במרכז הרפואי המאושר על ידי משרד הבריאות. צוות המרפאה מעניק ייעוץ והתאמה לכל מטופל באופן אישי תוך שמירה על יחס חם ודיסקרטיות מלאה.

מן התקשורת

באתר הבית של ד"ר אלדד מור ניתן להתרשם מהמבחר העצום של כתבות ומאמרים שנכתבו על נושאים ותחומים שונים ומגוונים בהם הוא היה מעורב באופן אישי כגון: עיצוב הטבור מחדש, מדריך ניתוחים פלסטיים, מילוי שפתיים, אנטומיה גברית, שאיבת ביקיני, אנטומיה של זקנה, מבנה העיניים, הריון ואסתטיקה ועוד.
כמו כן, תוכלו גם להתרשם ממכתבי התודה המפארים את הצלחתו וניסיונו העשיר של ד"ר אלדד מור. באתר הבית ישנו שפע של צילומי לפני ואחרי במגוון הניתוחים אותם ד"ר אלדד מבצע.

אתר הבית: http://www.dr-mor.co.il/
כתובת: רמת אביב, רחוב ברודצקי 43 בפסאז'. קומה 3, ת"א
טלפונים: 03-7441618, 054-4909397, 054-7906090.
טלפקס: 03-6423623