השתלת שיער לבעלי שיער דליל

השתלת שיער לבעלי שיער דליל

נשירת שיער והתקרחות עלולות לערער את הביטחון העצמי. ישנם אלו אשר ישלימו עם הגזרה ויאמצו אותה וישנם אלו שיחפשו פתרונות שונים לבעיה. אפשרות אחת היא תרופות מרשם ומשחות רלוונטיות לטיפול בהתקרחות. במידה ואין תוצאות, השתלת שיער היא אפשרות טובה אך לא בטוח שלכל אחד. במידה ומדובר בבעלי שיער דליל, אין הבטחה שניתן יהיה לבצע השתלת שיער מוצלחת.

אז מה זה בעצם השתלת שיער?

בכדי להבין מדוע ישנה אפשרות שבעלי שיער דליל לא יוכלו לעבור השתלת שיער, יש להבין מהי השתלת שיער. תהליך השתלת שיער מתחיל בכך שנלקחות שערות מהראש ומושתלות באזורים בהם ישנן נשירה והתקרחות. השיער שנלקח לצורך השתלה מגיע לרוב מהחלק האחורי של הראש, אזור בעל כמות שערות גדולה בדרך כלל. השערות שהוסרו לצורך השתלה לא יצמחו חזרה, ההסרה היא לצמיתות, אך סביר שלא ניתן יהיה להבחין בכך.

כמה זה עולה?

ניתוחים פלסטיים ואסתטיים אינם עניין זול. גם ניתוח השתלת שיער עלול להיות יקר, הדבר תלוי בכמות השתלים שמשתמשים בהם. הסכום של השתלות שיער רבות מחויב כספית לפי כמות שתלים, כאשר בכל שתל בין שערה לחמש שערות. מאחר וכל שתל עולה כחמישה דולר והכמות המינימאלית של שתלים בניתוח היא אלף, החשבון פשוט…התשלום המינימאלי סביר לבעלי נשירת מתונה. במקרים קיצוניים יותר, המחיר יכול להגיע לחמישה עשר אלף דולר.

האם השתלת שיער תצליח בבעלי שיער דליל?

השתלת שיער תצליח עבור כל סוגי השיער, בין אם הוא דליל או עבה. ובכל זאת, השתלת שיער עבור אלו בעלי שיער עבה תהייה קלה יותר והתוצאות יראו מוקדם יותר. מאחר ותהליך השתלת שיער הוא למעשה השתלת שערות מאחורי הראש לאזורים המקריחים, סוג השיער המושתל זהה לשיער הנושר. כלומר, שתל של שיער עבה יראה היטב ושתל של שיער דליל הוא דליל מיסודו ולכן יראה בהתאם.

בשורה התחתונה, לשינויים החיצוניים השפעה ישירה על הנפש ורבים יעדיפו לשלם את המחיר ולנסות למלא בשיער את הקרקפת בין אם השיער דליל מיסודו או עבה. השתלת שיער יכולה לפתור בבת אחת בעיות חיצוניות ופנימיות.