מועמדים מתאימים להשתלת שיער

מועמדים מתאימים להשתלת שיער

קרחת ושיער נושר היו מאז ומעולם נקודה רגישה אצל גברים בעיקר. השתלת שיער כפתרון לאותו מחסור בשיער קיים כבר שנים רבות ומוכיח עצמו כיעיל ברבות מן המקרים. כולם חושקים להעביר שוב את היד בשערות הראש אך ישנם תנאים אשר הופכים מועמדים למתאימים להשתלת שיער.

אז מי המועמדים המתאימים ביותר להשתלת שיער?

זה אולי מפתיע, אך מועמדים מתאימים להשתלת שיער הם קודם כל המציאותיים, אלו שלא מצפים לקבל בחזרה את שיער הנעורים השופע בעקבות ההשתלה או חושקים ברעמת שיער כמו של מישהו אחר. בבסיס יש להבין כי השתלת שיער מצליחה לייצר תוצאה טובה יותר מן הקיים ואינה ממציאה מחדש. במובן הגופני, מועמדים מתאימים להשתלת שיער צריכים כמות מספקת של זקיקי שיער ושיער מיותר לתרומה בכדי שהתהליך יעבור בהצלחה. מרכיבים נוספים המשפיעים על הצלחת השתלת השיער הינם סיבות נשירת השיער והקצב בו הוא נושר.

ריאליסטים להשתלות שיער

כשחושקים במשהו שאינו מציאותי התוצאה עלולה לאכזב. אי לכך, ניתן לקבוע מלכתחילה כי השתלת שיער צריכה להגיע ממקום של שיפור הביטחון העצמי וההרגשה האישית העלולים להיפגם בשל ההתקרחות. גורם משפיע קבוע על תוצאות ההשתלה הינו מצב השיער והקרקפת אך ללא מוטיבציה מתאימה ורצון מדויק האחד לא יצלח ללא השני. יחד עם המנתח, יוכלו המועמדים להבין היטב את סיכויי ההצלחה של ההשתלה ולמה לצפות.

דרושים זקיקי שיער

חלק מן הקריטריונים להשתלת שיער הם כמות זקיקי השיער ומצבם בחלקו האחורי של הראש והצדדים כמו גם מרקם השערה, צבע ותלתול. שערות במיקומים שונים בגוף משמשות כ"תרומה" לאותם נקודות עם פוטנציאל צמיחה ולאלו להם מעט שערות ל"תרומה" אינם מתאימים להשתלת שיער.

סיבות וקצב הנשירה

ישנם סוגים וקצבים שונים לנשירה אצל גברים ונשים כאחד והשתלת שיער אינה תמיד הפתרון המתאים. השתלת שיער אינה מתאימה במידה והשיער נושר כטלאים, כלומר בחלקים מסוימים בראש ואז מומלץ טיפול תרופתי קודם כל וכן, במידה והשיער נושר בעקבות תלישה בלתי נשלטת של השיער. בנוסף, שיעור השיער והמבנה שלו כמו גם סוג הקרקפת יכולים למנוע התאמה להשתלת שיער.