השתלת שיער לצמיתות – האם זה קיים?

השתלת שיער לצמיתות – האם זה קיים?

השנים החולפות מוכיחות כי נעשתה התקדמות ניכרת בכל הקשור בשיקום שיער. גברים ונשים סובלים מנשירת שיער והתקרחות בדרך זו או אחרת, אך לכולם פתרון זמין והוא השתלת שיער לצמיתות. ככל שהזמן עובר, התהליך הופך אפקטיבי, נגיש ובטוח יותר. האפשרות הטובה ביותר היא ללא ספק השתלה לצמיתות.

השתלת שיער מהגוף

במהלך השתלת שיער לוקחים כמה אלפי זקיקים מאזור מסויים בגוף שיש לו ריבוי זקיקים, כמו למשל החזה, ושותלים את השיער על האזור בראש שם ישנה קרחת.

הוראות, הכנה ומידע

עם הכנה נכונה, מידע והוראות מדויקות למלא, השתלת שיער לצמיתות מבטיחה תוצאות טובות יותר:

1. המטופל צריך להיות בעל אזור מתאים לתרומה. ניתוח עדכני להשתלת שיער לצמיתות, כולל שיער בריא הנלקח מאזור בראש אשר נמצא מתאים להשתלה. שיער זה מושתל באזורים המדוללים ומקריחים בקרקפת. בתהליך השתלה זה נלקחת תרומת שיער מהמטופל בלבד ולא מעורב בכך אף אחד אחר. חשוב לדעת כי מדובר בניתוח קוסמטי הכולל סיכונים אפשריים והצלחתו הוכיחה עצמה בשבעים וחמישה אחוז.
2. ראוי לדעת כי שערות הקרקפת מחזיקות מעמד לכל החיים. הן אומנם לא מצויות באזורים המקריחים אך קיימות לרוב סביב האוזניים ובחלק האחורי של הראש. האזורים הללו משמשים כתורמים ומושתלים בחלקים הבעיתיים בראש.
3. לא צריך לפחד לעשות דברים עם השיער המושתל. מותר לקצר את השיער או להאריך אותו כפי שאוהבים, לחפוף אותו ולהבריש. השיער המושתל גדל באופן נורמאלי לחלוטין לכל החיים ובאופן טבעי עלול לאבד מעוביו עם הגיל.
4. תשכחו מפאות ותוספות שיער מלאכותיות ולא נוחות. לאחר השתלת שיער לצמיתות יהיה לכם שיער שלכם לכל החיים. השיער המושתל הוא השיער הטבעי ולכן נראה ומרגיש טבעי. אין חשש לכך שהשתל יידחה, מאחר ומדובר ברקמת עור עם שיער מהגוף ולא ממקור זר.
5. ניתן לומר בביטחון כי השיער שצמח כתוצאה מניתוח השתלת שיער לצמיתות לא יילך בדרך השיער שנשר ואבד. הסיבה לכך היא ש- DHT – אותו הורמון המוכר כגורם לאיבוד שיער, אינו משפיע על השיער המושתל.

כאשר בוחנים את הנתונים ומצוידים במידע מפורט, מבינים כי השתלת שיער לצמיתות היא פתרון אידיאלי שאין צורך לחשוש ממנו בשום שלב. זהו בוודאי המוצא הקרוב ביותר למראה שיער טבעי לכל החיים וכך יש להתייחס אליו.