מחיר השתלת שיער

מחיר השתלת שיער

כמה עולה השתלת שיער? לגברים המחיר מתחיל ב-5,000 ש"ח. לנשים המחיר הינו יקר יותר. ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים הפכו לתעשייה שלמה השווה הרבה כסף. מאחר והעיסוק במראה החיצוני רלוונטי ביותר בשנים האחרונות, יהיו אלו אשר ישקיעו כספים רבים בכדי להרגיש טוב עם עצמם ולהתאים למושג היופי החברתי.

ישנם ניתוחים אשר נועדו לבעיות טבעיות העלולות לפגוע בביטחון העצמי כגון התקרחות ונשירת שיער בגברים ובנשים. כדורים, משחות לעצירת נשירה וכדומה הם השקעה ראשונית להלחם בתופעה שלא תעלה הרבה כסף. אם אלו לא עוזרים, רבים יפנו גם לניתוחי השתלת שיער.

איך נקבע המחיר?

טווח המחירים נע בין 2,500 ל-4,000 דולר, לפי המדריך של YNET.

המחיר לניתוח השתלת שיער נקבע על פי הקריטריונים הבאים:

  1. כמות האזורים המקריחים בקרקפת להם נדרשת השתלת שערות
  2. כמות השערות המתאימות להשתלה
  3. סוג הנשירה ואיבוד השיער
  4. המרפאה או הרופא הנבחרים לביצוע ההשתלה

בתחילה יעריך הרופא את רמת ההתקרחות על פי מדרג מקובל הנקרא סולם נורווד. הסולם מודד מאחד ועד שבע את רמת ההתקרחות והנשירה. לאחר מכן, יקבע הרופא כמה שערות מהחלק האחורי של הקרקפת יכולות להתאים להשתלה. כמות השערות המתאימות להשתלה משפיעות ביותר על מחיר ההשתלה.

כמות שערות מול מחיר

שיער צומח לרוב בקבוצות של זקיקים, כאשר כל קבוצה מכילה שערה אחת ועד ארבע שערות יחד. ברגע ששערות נלקחות כתרומה מאחורי הקרקפת והצדדים הן הופכות לשתלים. הרופא יקבע את המחיר על ידי משוואה פשוטה – הכפלת מחיר יחידת שתל בכמות השתלים שהשתמשו בהם בניתוח. תמחור יחידת שתל מהווה גורם משפיע בקביעת המחיר הממוצע המקובל. הטווח הוא שלושה עד שמונה דולר ליחידה.

חישוב מהיר

בכדי לדעת כמה עלול לעלות ניתוח השתלת שיער (בהתחשב בכמות יחידות השיער אשר משתמשים בהן להשתלה), לוקחים בחשבון כי הכמות המקסימאלית של שתלים לניתוח השתלת שיער היא כשלושת אלפים וחמש מאות יחידות. מטופלים אשר נמצאו בטווח הגבוה של סולם נורווד (כלומר מקריחים יותר), יצטרכו בין אלפיים חמש מאות יחידות לשלושת אלפים בניתוח. אי לכך, המחיר הממוצע להשתלת שיער ברוב המקומות ינוע בין שמונת אלפים דולר לשניים עשר אלף דולר.

יקר אבל כדאי

בחירת המרפאה לעבור בה ניתוח השתלת שיער משפיעה גם כן על המחיר. מרפאות רבות בתחום מציעות הנחות, אפשרויות תשלום נוחות, הצעות משתלמות וכדומה, בכדי לאפשר לטווח אוכלוסיה רחב לפתור את בעיית ההתקרחות והנשירה. עכשיו אתם צריכים לקבוע את המחיר שלכם. עד כמה שווה לכם להשקיע בניתוח השתלת שיער לעומת מה שאתם מרגישים בעקבות ההתקרחות. השתלת שיער אומנם יקרה אך נחשבת כאפשרות הטובה ביותר. ההשתלה מחזיקה לכל החיים לעומת אפשרויות אחרות (העולות גם הן כסף) כגון משחות ולא תמיד מועילות.