כמה עולה מתיחת פנים נקודתית?

כמה עולה מתיחת פנים נקודתית?

קצת פחות חיתוכים וקצת פחות מתיחות ולבסוף גם קצת פחות כסף, זה המצב באופן כללי לגבי השאלה כמה עולה מתיחת פנים נקודתית? מתיחת פנים נקודתית, או מיני מתיחת פנים כפי שהיא נקראת לעיתים, היא גרסא פחות מקיפה של ניתוח מתיחת פנים שנעשה על מנת לצמצם תופעות כגון קמטים, עור נפול ומראה כללי עייף ומבוגר. ניתוח זה הוא באופן כללי זול יותר לעומת כל סוג אחר של מתיחת פנים.

מתיחת פנים נקודתית – מצומצמת

מתיחות פנים נקודתיות יכולות להיות מבוצעות למשל על מנת להדק את העור בחלק התחתון של הפנים, כולל צוואר, סנטר וקו הלסת, ניתן לבצע את ההליך כמתיחת/הרמת עפעפיים וכן הלאה. על מנת להשיג זאת מבצעים חתכים קטנים לרוב מאחורי או לפני האוזן כך שניתן לעבוד בצורה נוחה והצלקות המזעריות שנוצרות כמעט ואינן גלויות. לאחר החיתוכים המנתח מותח את העור בהתאם לתכנית הניתוח ולתוצאות הרצויות, העור מהודק בהתאם לצורך, אם קיים עודף עור גדול מאוד מסירים אותו ואז תופרים הכל למקום בצורה מדויקת. ההליך עצמו אורך בין שעה לשעה וחצי תחת הרדמה מקומית. זמן ההחלמה הוא קצר יותר מאשר מתיחת פנים מלאה ועומד על כשבוע. מנתחים טוענים כי תוצאות של מתיחת פנים נקודתית צריכות להחזיק מעמד לפחות 7 שנים.

טווחי המחירים

התכנסנו כאן כדי לבדוק כמה עולה מתיחת פנים נקודתית. כמו ברוב המקרים בתחום האסתטי רמות המחיר משתנות והן מגוונות יחסית בהתאם למהות הטיפול עצמו, היוקרה של המנתח הספציפי או הקליניקה האסתטית שבה בוחרים, סוג ההרדמה, טיפולים היקפיים מעבר לניתוח עצמו, צורך באשפוז לילה או לא וכן הלאה. המחירים של מתיחת פנים נקודתית אינם זניחים אך לעומת מתיחה מלאה או ניתוחים מורכבים יותר בתחום מדובר על סכומים נמוכים שיכולים לנוע בין 10,000 ש"ח לעד כ-20,000 ש"ח – בהחלט קיימים מקרים שבהם הסכום יכול להיות גבוה יותר. בכל מקרה חשוב לקבל הצעת מחיר מפורטת מכמה גורמים לצד קבלת ייעוץ מקצועי איכותי.

גורמים בעלי השפעה על המחיר

מבחינת כמה עולה מתיחת פנים נקודתית, ישנם כמה גורמים המשפיעים על המחיר הסופי. התחום האסתטי הוא יקר משום שהכל מבוצע באופן פרטי עם השתתפות מינימאלית של קופות החולים רק בביטוחים המשלימים היקרים ביותר. התחום יקר גם בגל שהוא פרטי וגם בגלל שלגורמים העוסקים בתחום יש הוצאות גבוהות גם כן.

  • שכר המנתח – ככל שהוא יותר מוכר ויוקרתי השכר גבוה יותר.
  • עלות בית החולים או המתקן הרפואי
  • עלות ההרדמה ורופא מרדים במקרה הצורך
  • תרופות רלבנטיות
  • אביזרים לאחר הניתוח כגון תחבושות לחץ, תחבושות תמיכה וכדומה
  • בדיקות רפואיות

החיסכון המשמעותי מבחינת כמה עולה מתיחת פנים נקודתית מגיע מעלויות הניתוח עצמו, העלות למתקן הרפואי ועלויות ההרדמה שהיא פשוטה ומהירה יותר מניתוח מורכב תחת הרדמה מלאה ארוכה.