מתיחת פנים לגברים

מתיחת פנים לגברים

אצל גברים רבים ניתוח פשוט להסרת הפימה, יכול להצעיר מאוד את מראה הפנים, מבלי לבצע את הניתוח המורכב של מתיחת פנים הכולל את הרמת העור מהצוואר כלפיי מעלה, מתיחתו לצדדים והורדת עודפים מיותרים. ניתוח הסרת פימה הוא ניתוח קל הדורש הרדמה מקומית בלבד והוא מותיר צלקת קטנה, לכן כדאי להתייעץ עם המנתח לגביי ההליך המדויק שלו אתם זקוקים כדי להיראות צעירים יותר, אולי בכלל מדובר בניתוח הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם כמו ניתוח פימה, הוא ניתוח הרמת גבות.

כמה עולה מתיחת פנים לגברים?

מחיר מתיחת פנים לגברים יכול להגיע לכ-40000-45000 ש"ח או פחות מכך אצל רופאים פחות יוקרתיים או בבתי חולים פחות חדישים.

רבים מהגברים הישראליים מהססים וחוששים לבצע ניתוח מתיחת פנים, למרות שהם מבינים את החשיבות הגדולה מאוד היום להישאר צעירים, לא רק ברוחם אלא גם במראה החיצוני. להחלטה האם לבצע ניתוח מתיחת פנים יכולות להיות סיבות רבות כמו התמודדות מול הצעירים בשוק העבודה, גירושים מאוחרים, שמירה על התדמית הציבורית וכדומה. למרות החששות והגישה השמרנית יחסית של הגברים לעומת הנשים, מספר הגברים המתעניינים בניתוח מתיחת פנים והמבצעים אותו בסופו של דבר הולך וגובר מידי שנה.

סיבה נוספת להיסוס הגברים בביצוע ניתוח מתיחת פנים, היא ההיעדרות הממושכת מהעבודה. רוב המנתחים ממליצים על היעדרות של שבועיים מהעבודה וישנם סיכויים רבים לכך שמראה הפנים יהיה עדיין נפוח גם לאחר שבועיים של מנוחה. גברים רבים אינם רוצים שאחרים, במיוחד במקום העבודה, ידעו שהם ביצעו את הניתוח ומעדיפים לקחת חופשה ארוכה יותר, דבר המשפיע על החלטתם האם לבצע את הניתוח אם לאו ויש כאלו הבוחרים לבצע אותו בחו"ל. השמירה על המראה הטבעי, גם בניתוח פנים, חשובה מאוד לגברים אפילו יותר מאשר לנשים.

בנוגע לניתוח מתיחת פנים כולל, אין הבדלים בהליך של הניתוח בין גברים לנשים ואין כמעט הבדלים בתופעות הלוואי, בסיבוכים האפשריים ובתהליך ההחלמה. ההבדל העיקרי הוא במבנה העור – העור של הגברים הוא עבה יותר ולכן מקשה יותר על עיצוב הפנים במהלך הניתוח. עור הפנים של הגברים מאופיין גם באספקת דם מוגברת וכתוצאה מכך אצל גברים יש נטייה מוגברת לפתח שטף דם תת עורי, מדובר על סיבוך שמופיע בערך פי שניים בהשוואה לנשים שעוברות ניתוח מתיחת פנים.

בנוסף, המנתח האסתטי לוקח בחשבון את העובדה שגברים צריכים להתגלח בכל יום וגם את הנתון שלמרבית הגברים תספורת קצרה הדורשת חיתוך שונה, על מנת שהצלקות מהניתוח לא יבלטו.

אמנם ההבדלים בין גברים לנשים הם מזעריים ביותר, אבל עדיין מומלץ לבחור במנתח פלאסטי שיש לו ניסיון בביצוע ניתוחי מתיחת פנים לגברים, מכיוון שמנתח אשר ביצע מספר רב של ניתוחים ממין זה בעבר, יודע כיצד לעבוד עם עור הפנים הגברי והיכן לבצע את החתך כדי להסתיר את הצלקות בצורה הטובה ביותר.

אם אתם נחושים בדעתכם לעבור ניתוח מתיחת פנים, אל תתנו לבושה למנוע מכם להשיג כמה שיותר אינפורמציה בנוגע לניתוח, והכי חשוב אל תהססו לחפש ולשאול גברים אשר עברו ניתוח מתיחת פנים בנוגע להליך זה, ההרגשה שלהם לפני ואחרי הניתוח, ההתאוששות מהניתוח, המנתח שאצלו הם עברו את הניתוח וכמובן האם הם מרוצים מהתוצאות. המלצה של גבר שעבר ניתוח דומה היא לדעתנו הדבר החשוב ביותר לכם, כאשר אתם מחליטים האם לבצע ניתוח זה וגם ההחלטה אצל מי כדאי לבצע את הניתוח.