ניתוח שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר ולא בכדי. החיים הדינמיים בעולם המודרני שבו אנחנו חיים, אינם מותירים לנו זמן רב להשקעה בתזונה נכונה הכוללת בין היתר, ארוחות סדירות ופעילות גופנית קבועה. נכון הדבר שהמודעות לאורח חיים בריא הולכת ועולה עם השנים, אך כך גם הציפיות והלחצים למראה רזה וחטוב. כך יוצא, שאנשים רבים אשר מעוניינים להיפטר ממצבורי השומן אשר הפכו לנחלתם לאורך השנים, פונים לרפואה הפלסטית להשגת פתרונות אסתטיים מהירים ויעילים.

שאיבת שומן – לא תחליף לדיאטה

ראשית חשוב לציין שניתוח שאיבת שומן אינו מהווה תחליף לדיאטה. לכן, אנשים הסובלים מעודף משקל משמעותי יצטרכו להמשיך ולפעול בנושא כדי להשיג ולשמר תוצאות גם לאחר הניתוח. ייעודו של ניתוח שאיבת שומן הוא הסרת תאי שומן הנמצאים מתחת לפני העור באזורים ספציפיים בגוף. הניתוח אומנם נחשב לאפקטיבי ותוצאותיו יראו באופן ברור על פני השטח, אך הוא לא עושה "קסמים". אם לאחר הניתוח המטופלים לא יקפידו על תזונה נכונה, הם עשויים לשוב למשקלם הגבוה כפי שהיה לפני הניתוח.

למי מתאים הניתוח?

ניתוח שאיבת שומן מתאים לאנשים אשר סובלים מעודף משקל קל (עד כ- 10 קילוגרם מעל הנורמה) ומהצטברויות של שומן באזורים מסוימים בגוף. הניתוח מיועד לאנשים בגילאי 30-50 אשר אינם סובלים מבעיות רפואיות. על המועמדים לניתוח שאיבת שומן להיות בעלי עור אלסטי וזאת כדי למנוע מצבים של שאריות ועודפי עור לא רצויים לאחר הניתוח. כאמור, חשוב להדגיש שנית כי ניתוח שאיבת שומן לא מיועד לאנשים בעלי עודף משקל משמעותי ולאנשים המחפשים פתרונות קלים ומידיים שיפטרו אותם מהצורך בדיאטה או בביצוע פעילות גופנית.