שאיבת שומן לגברים

שאיבת שומן לגברים

שנות האלפיים מאפשרות גם לגברים שבינינו להיות מודעים לעצמם ולמראה החיצוני שלהם מבלי להיחשב ליוצאי דופן או לנשיים. ההפך הוא הנכון - מודעות עצמית והקפדה על אסתטיקה יכולים להעלות לאותם הגברים את הביטחון העצמי, בעיני עצמם ובעיני הסובבים אותם.

בדומה לנשים, גם גברים סובלים מבעיות אסתטיות מגוונות כאשר אחת מהן, קשורה להופעת עודפי שומן בגוף. גברים רבים אינם שבעי רצון ממראה גופם הכולל לא אחת הצטברויות שומן באזורים מסוימים, בעיקר "צמיגים" (טיירים) באזור הבטן. גברים אשר אינם מעוניינים להשלים עם המצב, בוחרים לטפל בכך בין השאר על ידי טיפולי שאיבת שומן.

על פרוצדורת שאיבת השומן

הפרוצדורה של ניתוח שאיבת שומן בקרב הגברים תהיה זהה לזו של הנשים. ההבדל היחידי בין נשים לגברים יבוא לידי ביטוי בכך שאצל גברים לא ניתן יהיה לבצע שאיבת שומן מהכרס, מהסיבה שהשומן באזור הזה מצטבר בחלל הבטן ודוחף את שרירי הבטן החוצה. ניתוח שאיבת שומן מתבצע בהרדמה כללית, במהלכה יוצר המנתח חתך בגודל של כחצי ס"מ באזור המיועד לשאיבה ולאחר מכן, שואב את השומן באמצעות צינור מיוחד. ברוב המקרים אין צורך באשפוז לאחר הניתוח, אך יש צורך בלבישת מחוך על גבי האזור המנותח למשך כ-3 שבועות. ההחלמה מהניתוח צפויה להיות מהירה יחסית, אולם את תוצאות הניתוח ניתן יהיה לראות בבירור רק לאחר מספר חודשים.

לסיכום – אסתטיקה לשני המינים

ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר בקרב גברים מעל גיל 40 ברחבי העולם. כיום, גבר אשר אינו מרוצה מראה גופו יכול בהחלט לעשות משהו בנידון ולפנות לניתוח פלסטי לטיפול בבעיה האישית ממנה הוא סובל. בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, אסתטיקה היא בהחלט נחלתם של גברים ונשים כאחד בעוד גברים רבים בוחרים במודע להיראות ולהרגיש טוב יותר עם עצמם. אכן, מדובר במגמה חיובית.