איך עובד טיפול הסרת משקפיים בלייזר?

איך עובד טיפול הסרת משקפיים בלייזר?

אם אתם שייכים לאוכלוסיית מרכיבי המשקפיים ואם אתם מחפשים פתרונות שימנעו מכם את הצורך בכך, וודאי שמעתם על הסרת המשקפיים בלייזר. שיטות הסרת משקפיים בלייזר כיום הן שיטות מתקדמות, יעילות ובטוחות המסוגלות לתת לכם מענה מיידי ואיכותי לשיפור הראיה שלכם.

שלבי טיפול הסרת המשקפיים

  • תחילתו של כל הליך להסרת משקפיים בלייזר מתחיל עם מציאת הרופא המומחה המתאים לטפל בכם. כיום, רפואת העיניים המתקדמת מציעה לנו שלל טיפולים מסוגים שונים, כאשר רופאים מסוימים עובדים עם כלל השיטות ורופאים אחרים, אימצו לעצמם את השיטה שהם מאמינים בה. חשיבות בחירת הרופא הטוב ביותר שתוכלו היא בהחלט קריטית והצלחת הטיפול תלויה בכך במידה רבה.
  • לאחר שבחרתם את הרופא המקצועי המתאים לכם, מגיע שלב ההתייעצות הרפואית המקיפה במהלכה תאובחן בעיית הראיה המדויקת ממנה אתם סובלים. במהלך הבדיקות, תיבדק קרנית העין שלכם (על ידי צילום הקרנית) כול גודל הקרנית ועובייה, גודל האישון ועוד. לאחר תוצאות הבדיקות, תדעו אם אתם מועמדים מתאימים להסרת משקפיים בלייזר.
  • ביום הטיפול עצמו, הגיעו אל המרפאה עם מלווה אשר יסייע לכם בתום התהליך (לא תוכלו לנהוג למשל). הטיפול יתחיל עם הרדמת העיניים על ידי טיפות אלחוש וחיטוי אזור הפנים והעיניים.
  • לאחר הרדמת העיניים, מתחיל למעשה ההליך הניתוחי. הרופא המטפל יזין למחשב את נתוני העיניים כפי שהתקבלו בבדיקות שביצעתם וכך "תדע" קרן הלייזר בהמשך כיצד עליה לפעול. קרן הלייזר (בהתאם לשיטת הלייזר שנבחרה לטיפול) תבצע חתך בקרנית החיצונית ולאחר הגעתה לשכבות הקרנית הפנימיות, תלטש אותן ותתקן את בעיית הראיה הרלוונטית.
  • טיפול הסרת משקפיים בלייזר אורך כמה דקות ולרוב אינו נמשך יותר משעה. הטיפול אינו מלווה בתופעות לוואי משמעותיות וסיכונים או סיבוכים בטיפול, הם נדירים. תופעות הלוואי השכיחות הן רגישות בעין, גרד או יובש, אולם אלו צפויות לחלוף מעצמן בתוך זמן קצר ובכל מקרה, ניתן לטפל בהן על ידי טיפות עיניים מרגיעות.
  • בתוצאות הטיפול תוכלו להבחין כבר בתוך כמה ימים. רמת הראיה אותה תשיגו לאחר הטיפול תהיה הרמה האופטימאלית אליה תוכלו להגיע במסגרת הנתונים האישיים שלכם, כפי שתוגדר בתחילת הטיפול על ידי הרופא.