למה לצפות לאחר הסרת משקפיים בלייזר?

למה לצפות לאחר הסרת משקפיים בלייזר?

הסרת משקפיים בלייזר יכולה להעניק לכם פיתרון אסתטי מתקדם. הסרת המשקפיים, אשר נועדה לחסוך מכם את הצורך בהרכבת משקפי ראיה או עדשות מגע, מורכבת מתהליך קצר ויעיל אשר השפעותיו – החיוביות כמו השליליות - הן מהירות.

נתח רחב מציבור מרכיבי המשקפיים בוחר בהסרת משקפיים בלייזר כטיפול יעיל ומוצלח המסייע להם מבחינה אסתטית כמו גם רפואית. תוצאות הטיפול הסופיות, הן כמובן שיפור ניכר בראיה והימנעות מהרכבת משקפי ראיה או עדשות מגע. בזמן ההליך הניתוחי, רופא העיניים המומחה משתמש בקרן הלייזר כדי לחדור לקרנית הפנימית בעין, לעצבה מחדש או לבצע את הפעולה הנדרשת לתיקון הפרעות הראיה של המטופל. הפרעות הראיה המטופלות באמצעות ניתוח הלייזר הן הפרעות כמו קוצר ראיה, רוחק ראיה, קרנית מעוותת, ירידה באיכות הראיה הנגרמת בעקבות גיל ועוד.

השפעות הסרת משקפיים בלייזר

  • לאחר תום הליך הלייזר, אתם עשויים לחוות גרד בעין או תחושת צריבה. תרופות או טיפות עיניים אשר יינתנו לכם על ידי הרופא המטפל, צפויות בהחלט לסייע בכך ולהקל על תחושת אי הנוחות.
  • תהליך ההחלמה המלא צפוי לארוך מספר שבועות. אומנם במהלך הזמן הזה תוכלו להתנהל באופן רגיל אולם חלקכם צפוי לחוות תחושת יובש מתמשכת בעיניים. גם בתופעה זו, ניתן לטפל באמצעות תרופות מתאימות או טיפות עיניים.
  • כבר בטווח של כמה ימים לאחר הליך הסרת המשקפיים, צפויה הראיה להשתפר ולהתחדד באופן משמעותי. רמת תוצאות הטיפול המדויקות ייקבעו בשיתוף הרופא המטפל שלכם על פי המאפיינים האישיים ומצב ראייתכם קודם הטיפול.
  • הליך הסרת משקפיים בלייזר כרוך בתופעות טבעיות ושכיחות (כאמור, גרד בעין, טשטוש קל או יובש). תופעות אלו הן זמניות וצפויות לחלוף מעצמן או באמצעות הטיפות אותן תקבלו מהרופא שלכם. סיכונים וסיבוכים כמו דלקת, זיהום, יובש כרוני או פגיעה בשקיפות קרנית העין, הם סיבוכים נדירים איתם ניתן כיום להתמודד. במידה ואתם מבחינים באחד מאלו, גשו להיבדק אצל הרופא המטפל וקבלו ממנו את הסיוע הנדרש.