מחיר הסרת משקפיים בלייזר

מחיר הסרת משקפיים בלייזר

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא באופן יחסי הליך נטול כאב ובמחיר סביר, הליך שיכול לסייע לכם לראות טוב יותר משמעותית ולהיפטר מנטל המשקפיים אם אתם סובלים מבעיית ראייה מתקנת. בעוד שביצוע הניתוח אינו זול, אנשים רבים מחשיבים זאת כעלות שבהחלט שווה את ההוצאה – גם אל מול העלות של החלפת משקפיים או עדשות מגע לאורך החיים ואל מול הנוחות המשופרת לעומת שימוש בעזרי ראייה.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

למעשה, קיימות כמה שיטות נפוצות של הסרת משקפיים בלייזר, אך באופן כללי ההליך ידוע גם בשם ניתוח LASIK, מדובר על ניתוח מהיר שמשנה תמידית את צורת הקרנית באמצעות לייזר עדין ומדויק במיוחד. הלייזר חותך פתח דמוי מניפה בקרנית, מאפשר גישה לעין וחושף את הסטרומה (רקמת חיבור בעין). השלב הבא הוא העלמת הסטרומה והחלפת מניפת הקרנית שנחתכה קודם. חשוב לציין כי לא כל האנשים יכולים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מבחינת יעילות ההליך, אך כמובן שהרופא המנתח יקבע בוודאות ובאופן פרטני לגבי יעילות וריאליות הניתוח.

עלות ניתוח להסרת משקפיים

כמו לגבי כל הליך רפואי, הנושא של מחיר הסרת משקפיים בלייזר משתנה מאוד בהתאם לרופא והקליניקה בה מבוצע ההליך, מהות הבעיה עצמה והמיקום המדויק בעין לגביו יש להיעזר בלייזר והטכנולוגיה שנעשה בה שימוש (קיימות כמה שיטות לניתוח וכמה סוגי מכשירים). כמו כן, רמת הפופולאריות של הטיפול והמצב הכלכלי הכללי ישפיעו במעט על מחיר הסרת משקפיים בלייזר. העלות הממוצעת של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר נעה על טווח מחירים רחב מאוד והיא עומדת על 5,000-13,000 ש"ח.

כמובן שלרוב מדובר על מחיר הסרת משקפיים בלייזר עבור שתי עיניים ולא עין אחת וכך יש לבחון את המחירים.

היזהרו מעסקאות "מציאה"

מקומות רבים יפרסמו מחיר הסרת משקפיים בלייזר נמוך בצורה משמעותית, אך כמו בתחומים אחרים בחיים גם במקרה זה יש לשים לב ולהיזהר מעסקאות "מציאה" כגון אלו. במקרים אלו של מחיר הסרת משקפיים בלייזר שהוא נמוך מאוד לעומת השוק לרוב לא יכללו עלויות נוספות כגון טיפול לאחר הניתוח, בדיקות מעקב, עלויות טכניות של שימוש במכשירים או שהייה במרכז רפואי וכדומה. בנוסף, מחירים נמוכים מאוד עשויים להצביע על רופא או צוות מקצועי שאינו בעל ניסיון מספיק או במקרים הגרועים ללא הכשרה מתאימה וציוד שאינו מתאים לניתוחים אלו.

בחנו היטב את מקור ההצעה הזולה של מחיר הסרת משקפיים בלייזר – אחרי הכל מדובר בראייה שלכם ורצוי להימנע מטעויות שעשויות לפגום עוד יותר בראייה.