מועמדים להסרת משקפיים בלייזר

מועמדים להסרת משקפיים בלייזר

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, הוא ניתוח פשוט יחסית, הוא לוקח מספר דקות ומתבצע על ידי רופאים מומחים, הניתוח מאושר על ידי משרד הבריאות. בכוחו של ניתוח שכזה לשדרג את החיים של מרכיבי המשקפיים בצורה משמעותית ולהוריד מהם את התלות במשקפיים ואת המגבלות השונות הכרוכות בהרכבתם.

הבעיה היא שלא כל מרכיבי המשקפיים אשר מעוניינים לעבור ניתוח שכזה, אכן ימצאו מתאימים בסופו של דבר לעבור את הניתוח להסרת משקפיים בלייזר, ישנם מספר קריטריונים שבמידה ומסיבות שונות הם לא יעמדו בהם, הם לא יוכלו לעבור את הניתוח. אז נכון שלפני ניתוח לייזר להסרת משקפיים, יתבקשו המועמדים לעבור מספר בדיקות ולהביא איתם אישורים בריאותיים שונים, אך ישנם מספר קריטריונים של אי התאמה שחשוב להיות מודעים אליהם:

  • בעיות עיניים – אם אתם סובלים מבעיות ומחלות עיניים שונות כמו: קטרקט, דלקת לחמית או בעיות כרוניות של יובש בעין, לא תהיו כשירים לעבור ניתוח להסרת משקפיים.
  • גיל המועמד – בכדי לעבור ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, המטופל חייב להיות מעל לגיל שמונה עשרה ובדרך כלל גם מתחת לגיל חמישים.
  • הריון – נשים לא יוכלו לעבור ניתוח להסרת משקפיים בלייזר במהלך תקופת ההיריון שלהן.
  • בעיות בריאותיות – אנשים הסובלים ממחלות קשות או כרוניות כמו: סוכרת, דלקת מפרקים, גלוקומה, איידס ומחלות נוספות לא יוכלו לעבור טיפול להסרת משקפיים בלייזר, על המועמד להיות בעל בריאות תקינה.
  • מבנה ועובי הקרנית – לעובי הקרנית ולצורתה יש חשיבות גבוהה בהתאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. על הקרנית להיות עבה מספיק בכדי לאפשר לרופא לבצע את הניתוח.