הסרת שיער ג'ינג'י

הסרת שיער ג'ינג'י

גם בעלי שיער ג'ינג'י יכולים לבצע הסרת שיער בלייזר. אומנם בעלי השיער הג'ינג'י ייאלצו לעבור מספר רב יותר של טיפולים וגם לנקוט באמצעי זהירות מוגברים, אבל הם בהחלט יכולים ליהנות מתוצאות אפקטיביות של הסרת שיער בלייזר.

המועמדים הטובים ביותר להרחקת שיער לצמיתות באמצעות לייזר, הם דווקא אנשים להם השילוב בין עור כהה ושיער בהיר. במקרים אלו, קרני הלייזר ייקלטו בצורה הטובה ביותר ויהרסו את שורש השערה באופן ישיר ומהיר. ובכל זאת, הסרת שיער בלייזר לא שמורה רק לבעלי השילוב הייחודי הזה. טכנולוגיית הלייזר מתאימה גם לבעלי העור הבהיר והשיער הבהיר וביניהם – הג'ינג'ים.

מדוע טיפול הלייזר אפקטיבי פחות לבעלי השיער הג'ינג'י?

אנרגיית האור אשר מופצת על ידי קרני הלייזר ישירות לזקיק השערה, מובלת לאורך השערה על ידי מלנין או פיגמנט צבע – כך קרן הלייזר "יודעת" לזהות את השערה. במקרים בהם השערה בהירה, כלומר במקרים שזקיקי השיער סובלים מחוסר במלנין, קרן הלייזר תתקשה יותר לאתר את השערה ומכאן הצורך במספר רב יותר של טיפולים.


טיפול הלייזר אפקטיבי פחות לבעלי השיער הג'ינג'י | Stefanie Neves

אמצעי זהירות בהם צריכים לנקוט בעלי השיער הג'ינג'י

על בעלי השיער הג'ינג'י למלא אחר ההנחיות שמופנות לבעלי כל סוגי העור, אולם עליהם להקפיד על ההנחיות באופן מיוחד. ההמלצות העיקריות להתנהלות המטופלים במהלך טיפולי הלייזר (לפני כל טיפול וגם לאחריו), הן להימנע מהסרת שיער באמצעים אחרים בטווח של כמה ימים לפני/אחרי הטיפול ולהימנע ככל האפשר מחשיפה לשמש. השפעת קרן הלייזר על אזורי עור שזופים עשויה לגרום לגירויים ולאדמומיות וגם, לגרום להופעתם של כתמים לבנים על העור. בעלי השיער הג'ינג'י, אשר עשויים בכל מקרה לסבול מכוויות קלות באזורי הטיפול, חייבים להתייחס להמלצות אלו ברצינות יתרה.

איך אפשר לסייע להחלמת העור לאחר הטיפול?

בדומה לאמצעי הזהירות שציינו קודם, גם האמצעים להרגעת העור לאחר טיפול הלייזר נכונים לכלל המטופלים כאשר על בעלי השיער הג'ינג'י לתת תשומת לב מוגברת לתופעות הלוואי. קירור האזור המטופל בקרח יכול להרגיע מאוד את העור, בנוסף למשחות מרגיעות כמו אלוורה. בכל מקרה שבו אתם חשים אי נוחות מתמשכת או כאב, פנו לייעוץ מומחה של רופא עור.