הסרת שיער בטכנולוגיית SHR

הסרת שיער בטכנולוגיית SHR

טכנולוגיית ה – SHR היא אחת הטכנולוגיות החדישות והמתקדמות כיום בתחום הסרת שיער, אם לא המובילה שבהן. הטכנולוגיה פועלת על פי אותם העקרונות הבסיסיים של מכשיר הלייזר אולם מבטיחה מספר טיפולים קטן יותר, תוצאות יעילות יותר והליך טיפולי מהיר, בטוח וידידותי שאינו מלווה בכאב.

כיצד פועלת טכנולוגיית ה – SHR?

בדומה לטכנולוגיית הלייזר וה – IPL, טכנולוגיית ה – SHR עושה שימוש בקרני אור החודרות אל שורש השערה ותוך כדי חימום מבוקר ויעיל, משמידות אותה. אומנם השיטה מבוססת על קרני אור רבות עוצמה, אולם אנרגיות החימום המופעלות דרכה הן נמוכות ולכן, לא פוגעות בשכבות העור החיצוניות ובכך מפחיתות את הסיכוי לכוויות.

היתרונות הבולטים של הסרת שיער ב – SHR

  • טיפול בשיטה זו מתאים לרוב סוגי העור והשיער – עור כהה, עור בהיר, שיער פלומתי או שיער קשה וצפוף. מדובר ביתרון בולט ומשמעותי אשר הופך את הסרת השיער באמצעות טכנולוגיית SHR למתאימה לאחוזים רבים מהאוכלוסייה.
  • זמן הטיפול בשיטת ה – SHR צפוי להיות קצר הרבה יותר מטיפולי הסרת שיער בשיטות מקבילות כמו לייזר או אינפרא אדום, היות ושיטת העבודה של המכשיר היא קצבית, עוצמתית וממוקדת.
  • מטופלים מדווחים כי לא נתקלו בתופעות לוואי כלשהן לאחר הטיפולים. הדבר נעוץ ביכולת המכשיר להתמקד בשורש השערה מבלי לפגוע באזור תאי העור שמסביב.
  • הטיפול ב – SHR אינו מלווה בכאב ומטופלים מסוימים אך מדווחים על תחושת עיסוי נעימה ומרגיעה במהלך הטיפול. בשל כך, לא נעשה בטיפול שימוש בחומרי אלחוש למיניהם.
  • קצב פעילות המכשיר הוא דינאמי, מהיר ושיטתי. זאת לעומת מכשירי הלייזר השונים, אשר חלקם לפחות פועלים בקצב איטי ואף מסורבל.
  • טכנולוגיית ה – SHR מתאימה להסרת שיער במגוון רחב של אזורי גוף – נקודתיים כמו גם נרחבים.