מהו טיפול הלייזר הטוב ביותר?

מהו טיפול הלייזר הטוב ביותר?

נראה שסוד הצלחת טיפולי הסרת שיער בלייזר, נעוץ בעיקר ביכולת התאמת הטיפול הטוב ביותר למטופל הספציפי. מאפיינים נוספים אשר יקבעו את מידת הצלחתו של הטיפול קשורים לרוב לרמת המקצועיות והציוד של מכוני הסרת השיער השונים.

על עובדת היותה של שיטת הסרת שיער בלייזר שיטה מוצלחת המספקת פיתרון ארוך טווח להרחקת שיער, אין ויכוח. אולם סוגי הלייזר הקיימים כיום בשוק נבדלים אלה מאלה בהתאמתם למטופלים השונים.

התאמת טיפול הלייזר למטופל

מכשירי הלייזר הקיימים כיום מציעים מענה יעיל למדי למגוון סוגי האוכלוסייה. למשל, מכשירי הדיודה והיאג החדישים מבטיחים תוצאות אפקטיביות לבעלי כל צבעי העור והשיער לעומת מכשיר האלכסנדרייט, המתאים יותר לבעלי שיער בהיר. מטפל מקצועי בין השאר, הוא כזה אשר יידע להתאים לכם את סוג המכשיר הטוב ביותר שישיג עבורכם תוצאות מרביות.


חשוב לבחור בטיפול הלייזר המתאים לכם | Idhren

המפתחות להצלחת טיפול הלייזר

  • הגדירו לעצמכם את מטרות הטיפול ואת ציפיותיכם ממנו. חשוב לדעת כי כיום אין טיפול המבטיח להסיר את שיער הגוף לצמיתות, אלא למשך זמן של כשנתיים. במקרים מסוימים, גם לאחר פרק זמן זה אי צמיחת השיער מובטחת בשיעור של כ – 90%.
  • בצעו סקר שוק ובחרו את המרפאה הטובה ביותר במסגרת התקציב שלכם. וודאו כי אתם עוברים את התהליך על ידי אנשי מקצוע מומחים ומוסמכים אשר עברו הכשרות ייעודיות לטיפול בלייזר.
  • התחרות הרצינית בין מכוני האסתטיקה השונים מביאה לא אחת להורדת מחירים ולהצעת הנחות והטבות משמעותיות. לכן, אל תחששו לנסות ולהשיג הנחה על המחיר הקבוע.
  • מלאו אחר ההנחיות המלאות קודם הטיפול ולאחריו. למשל, יש להימנע כ – 6 שבועות לפני כל טיפול לייזר מחשיפה לשמש אשר תגרום לכם להשתזף, יש להימנע ממריטת שיער בשעווה ויש לטפל בתופעות הלוואי אשר עשויות להופיע לאחר הטיפול כמו אדמומיות, נפיחות, גירויים בעור ועוד, באמצעות משחות מרגיעות כאלוורה ואף על ידי משככי כאבים במידת הצורך.
  • אם אתם נוטלים תרופות באופן קבוע או סובלים ממצב רפואי אשר מצריך התייעצות רפואית, עשו זאת בלי להסס – התייעצו עם רופא העור שלכם אודות רמת מועמדותכם לטיפול הלייזר ואודות הסיכונים האופציונאליים עבורכם הכרוכים בטיפול.