הסרת שיער בלייזר קו ביקיני

הסרת שיער בלייזר קו ביקיני

אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר שנשים מבצעות כיום ברחבי הארץ והעולם, הוא טיפול הסרת שיער מאזור הביקיני באמצעות מכשיר הלייזר. בין היתר, גם הצורך האסתטי תרם להתפתחות טכנולוגיית הלייזר ואכן, ניתן לומר כי השימוש בלייזר הוא יעיל, פשוט וכמעט שאינו מלווה בתופעות לוואי או בסיכונים כלשהם.

שימוש בלייזר להסרת שיער מקו הביקיני, מהווה חלופה מצוינת לאמצעים אחרים להסרת שיער שנמצאו יעילים פחות כמו גילוח או שעווה. מכשיר הלייזר לעומתם, מסוגל להשמיד את זקיק השערה (הקשה והמחוספסת יותר באזור זה) באופן מבוקר ובטוח.

איך מתכוננים כהלכה לטיפול בלייזר?

  • הקפידו לא להיחשף לשמש מספר שבועות לפני טיפול הסרת שיער בלייזר היות ובמהלך הטיפול, מכשיר הלייזר עשוי להבליט מעין כתמים לבנים מאזורי העור השזופים.
  • הימנעו מתכשירים ביתיים לשיזוף עצמי כמו משחות שיזוף או קרמים שונים.
  • הימנעו מהסרת שיער באזור זה באמצעות שעווה או חוט. הסרת שיער מהאזור באמצעות גילוח מותרת, אך גם כאן כדאי להיות זהירים – גילוח לא תקין או לא מיומן עשוי לגרום לזיהומים בעור.

הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה בטוחה ולרוב ללא סיכונים או תופעות לוואי | geishaboy500

על תהליך הסרת השיער בלייזר

ראשית, וודאו שאתם מבצעים את טיפול הלייזר במרכזים מקצועיים, מוסמכים ובטוחים לכך. אזור קו הביקיני הוא אזור רגיש באופן מיוחד ולכן, גם אנשי המקצוע המנוסים ביותר ינהגו במהלך הטיפול ברגישות יתר. קרן הלייזר המופקת ממכשיר הלייזר, משמידה את זקיק השערה באופן מבוקר ובכך, גורמת לזקיקים להפסיק להצמיח שערות חדשות. התוצאות הטובות ביותר יושגו לאחר 3-6 סבבי טיפולים, כאשר לאחר כל טיפול, המטופלים יכולים להמשיך בשגרת חייהם הרגילה. כל החוששים מכאב ישמחו לדעת כי מטופלים מעידים על דרגת כאב מינימאלית במהלך הטיפול.

האם תהליך הסרת השיער בקו הביקיני כרוך בסיכונים?

הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה בטוחה ביותר, כמעט ללא סיכונים או תופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות הן אדמומיות קלה באזור המטופל, אדמומיות אשר צפויה לחלוף בתוך זמן קצר. במידה וזו אינה חולפת או במידה ואתם חשים אי נוחות, כאב חריג או כל תופעה אחרת שמצריכה לתחושתכם בדיקה – גשו להיבדק אצל רופא עור מוסמך.