הסרת שיער בלייזר מהפנים

הסרת שיער בלייזר מהפנים

צמיחת שיער על עור הפנים היא תופעה נורמאלית לחלוטין. אולם, אנשים רבים ובעיקר נשים, בוחרים להסיר שיער מאזור הפנים באופן יזום - אם בשל תופעת שיעור יתר ואם מתוך רצון לייעל את אופן הסרת השיער השוטף. עבור אוכלוסיה זו, הסרת שיער בלייזר היא לרוב הפיתרון המתאים ביותר.

צמיחת השיער על עור הפנים היא טבעית ואפילו הכרחית לשמירה על העור ועל האיברים השונים. על עור הגוף של כולנו קיימת פלומה רכה אולם, אחוז מסוים מאוכלוסיית הנשים סובל משיעור יתר למשל באזור הפאות, השפם או הסנטר. אחד הפתרונות הטובים ביותר עבור נשים אלו הוא הסרת שיער בלייזר. קרן האור אשר מועברת ממכשיר הלייזר לעור הפנים, מחממת באופן מבוקר את זקיק השערה ומשמידה אותו. מחקרים מראים כי הצלחת טיפול הלייזר באזור הפנים מגיעה לשיעור של 80% לערך ולכן, הסרת השיער בלייזר מהווה כיום את אחת השיטות המובילות בתחום.

הסרת שיער מהפנים לגברים

עבור גברים רבים גילוח יומי הוא דבר שבשגרה. גברים אשר סובלים אף הם משיעור יתר, מחפשים לעצמם פתרונות לדילול השיער ועל ידי כך, להפחתת תדירות הגילוח. הסרת שיער בלייזר מאזור הפנים מהווה גם עבור הגברים פיתרון מוצלח ביותר למי שמעוניין לדלל את צפיפות השיער באזור או אפילו להימנע לחלוטין מפעולת הגילוח.


הסרת השיער בלייזר אינה כואבת | tibchris

האם הסרת שיער באזור הפנים כואבת?

מטופלים מדווחים כי פעולת הסרת השיער בלייזר אינה כואבת. לעיתים המטופלים יחושו בתחושת עקצוץ או אי נוחות אולם לא בכאב. בכל מקרה, המטפל אמור לבחון את דרגת הכאב של המטופל הספציפי לפני הטיפול, על ידי הפקת כמה רמות עוצמה מהמכשיר ובחירת העוצמה המתאימה.

האם הסרת שיער מהפנים כרוכה בתופעות לוואי?

תופעות הלוואי המלוות את הסרת השיער בלייזר נחשבות לקלות ביותר. לאחר הטיפול, עשויים המטופלים לחוות נפיחות קלה, אדמומיות, שלפוחיות או גירויים בעור. את אלו ניתן להפחית ואף לרפא באמצעות קירור האזור בקרח או באמצעות מריחת משחה כגון אלוורה. לעומת זאת, תופעות לוואי חמורות יותר כמו כוויות בעור, צלקות או זיהומים הן תופעות לוואי נדירות ביותר ומאפיינות לרוב טיפולים לא מקצועיים אשר בוצעו על ידי מטפלים לא מוסמכים או לא מנוסים.

האם ישנה צמיחת שיער בפנים לאחר לייזר?

ניתוח לייזר יכול להיות יעיל למספר שנים, אולם אין הבטחה כי השיער לא ימשיך לצמוח. לעתים יש לחדש את הטיפול לאחר תקופת זמן, כששיער הפנים שב לצמוח.