תוצאות מוצלחות להסרת שיער בלייזר

תוצאות מוצלחות להסרת שיער בלייזר

לפני טיפול הסרת השיער בלייזר, הימנעו משיזוף העור ומהסרת שיער בשעווה. לאחר הטיפול, הקפידו למרוח את העור בקרם אלוורה. כדי להשיג תוצאות טובות בין הטיפולים, הימנעו משפשוף העור כדי "לסייע" לנשירת השיער ורק לקראת הטיפול הקרוב השתמשו בפילינג כדי לפתוח את נקבוביות העור.

לאחר פריצתו של מכשיר הלייזר לחיינו בשנות ה – 90, שיטת הסרת שיער בלייזר רק הולכת ומשתכללת. מטופלים רבים ברחבי העולם נהנים מאנשי מקצוע מיומנים, ממכשירים טכנולוגיים מתקדמים וכמובן מתוצאות מוצלחות בדמות עור חלק משיער. הנה מה שאתם צריכים לדעת כדי להבטיח את תוצאות הטיפול הטובות ביותר:

  • הימנעו משיזוף העור כ – 6 שבועות לפני טיפול הלייזר, כולל שימוש בתכשירי שיזוף כמו משחות למיניהן. הסיבה לכך היא שבמהלך הטיפול קרן הלייזר תתקשה לאבחן את זקיקי השיער במידה והעור יהיה שזוף וכהה.
  • הימנעו ממריטת שיער (למשל באמצעות שעווה) כ – 6 שבועות לפני הטיפול. מריטת שיער תזיק להופעת זקיקי השיער ההכרחיים להצלחת טיפול הלייזר.
  • קיימת המלצה לגלח את אזור השיער המיועד להסרה בלייזר כ – 3 ימים לפני הטיפול. הופעת "זיפים" על גבי העור תסייע לקרן הלייזר לאתר את מוקדי השיער ולהסיר אותם בהצלחה.
  • אל "תסייעו" לנשירות השיער לאחר טיפול הלייזר על ידי הסרת שיער באמצעים שונים כמו גילוח או שעווה. פעולה זו רק תזיק לתהליך נשירת השיער וממילא, השיער ינשור בעצמו. בזמן המקלחת, יש לטפוח בעדינות על העור עם סבון ולהימנע משפשוף העור. כך, בתוך כ – 5 ימים יחל תהליך נשירת השיער.
  • לאחר כ – 5 ימים, תוכלו לשפשף את העור בעדינות באמצעות תכשירים המכילים למשל סוכר, למטרת זירוז נשירת השיער. וודאו שאתם עושים זאת רק לאחר שהעור החלים לחלוטין.
  • לאחר כל טיפול, מרחו על העור אלוורה או כל משחה טיפולית מרגיעה אחרת. המשחה המרגיעה תסייע לעור להחלים וככל שהעור יחלים מהר יותר, פעולת נשירת השיער תתרחש במהירות ובהצלחה.
  • כיומיים לפני טיפול הלייזר, תוכלו להשתמש בתכשירי פילינג עדינים. תכשירי הפילינג יפתחו את נקבוביות העור ויסייעו לקרן הלייזר לאתר את זקיקי השיער במהלך הטיפול.